Gjest gjesta Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Hvordan er de å gå med? hadde du hele eller punkt vipper? var de vanskelig å sette på? Hørte noen som snakka om at det gav en flott visuell effekt på bilder osv. Er lissom litt usikker om jeg skal ha dette, hva synes dere om å ha løsvipper i bryllupet? Klem
miss77 Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Skal ikke ha, da jeg har lyst til å se mest mulig naturlig ut denne dagen. Syns de fleste bruder ser finest ut når de "er seg selv". Kan hende det hadde stilt seg annerledes dersom jeg hadde hatt kortere/mindre fyldige vipper enn det jeg har.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Jeg kommer ikke til å bruke løsvipper selv, men jeg er utstyrt med lange tettevipper som står rett opp fra naturens side. Jeg har satt vipper på flere venninner, og testet det ut på meg selv. Hele rader blir veldig hardt, mye lettere å få et mer naturlig resultat(pluss at det er lettere å feste) pungtvipper. Jeg vil anbefale dere å prøve det før bryllupsdagen, slik at dere kan se/ føle resultatet. Lokkene kan føles litt tyngre med hele rader med løsvipper, dessuten må man bruke ganske mye strek over øynene for å skjule kanten. Det slipper man med pungtvipper. Synes det kan bli utrolig flott på jenter som kunne trengt litt mer vipper hvertfall!
Gjest gjesta Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 Tusen takk for svar:) Vet dere om de man får kjøpt på hm er like gode som de man kjøper på "dyrere forrestninger"? noen som vet hvor mye det koster hos hudpleier og hvor lenge det holder? Jeg er utstyrt med små korte og "vilt groende" (står ut i alle mulig retninger) :vipper tristbla: Har då lyst å se fin ut på dagen...
Lykketrollet Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 (endret) Jeg har kjøpt en pakke med mediume på H&M før. det ble bra! Denne gangen skal jeg heller kjøpe mange små biter og sette på med lim. Da kan jeg regulere det litt selv hvor jeg vil ha fylden. På den måten får mine vipper en mer naturlig look. Her i byen har de på vita også, det er ikke så dyrt. Gjør et fforsøk før selve dagen! Et tips er å ha maskara på etter du har hatt på løsvipene. Da samler de seg litt mer naturlig og du får ikke disse radene. Endret 8. juli 2006 av Lykketrollet
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #7 Skrevet 8. juli 2006 Tusen takk for svar:) Vet dere om de man får kjøpt på hm er like gode som de man kjøper på "dyrere forrestninger"? noen som vet hvor mye det koster hos hudpleier og hvor lenge det holder? Jeg er utstyrt med små korte og "vilt groende" (står ut i alle mulig retninger) :vipper tristbla: Har då lyst å se fin ut på dagen... ← Jeg har prøvd litt forskjellige typer, men synes de funker likt. Sånne "vippe- extensiens" skal holde noen uker, har bare lest om de, aldri prøvd. Det hjelper på vippene å bruke mascara hver dag, da "rydder de seg litt på plass", du kan jo bruke blank mascara om du ikke vil at de skal synes til daglig. Det hjelper også å gre oppover med mascarabørsten når du påfører den, mange ganger, og dytte vippene oppover. Blir nok så fin uansett atte
Gjest gjesta Skrevet 9. juli 2006 #8 Skrevet 9. juli 2006 Tuusen takk:) gir nok sånne punktvipper et forsøk, før selve dagen, hvis det er billig å sette på sånne langvarige i usa, kan det jo hende jeg gjør det;) Synes det er vanskelig å få av limet på øyene etter bruk, selv om jeg bruker gode renseservietter.. noen tips der?
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #9 Skrevet 9. juli 2006 Synes det er vanskelig å få av limet på øyene etter bruk, selv om jeg bruker gode renseservietter.. noen tips der? ← Jeg bare piller det av med neglene, det er såpass seigt at det er vanskelig å få det til å løse seg opp.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #10 Skrevet 9. juli 2006 Unansett bør du teste dem på forhånd for enkelte kan få allergiske reaksjoner av limet og det vil du helst ikke ha på bryllupsdagen.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #11 Skrevet 9. juli 2006 Se her står det litt om forskjellige måter å jukse til seg vipper på, også med link til "3D lashes" http://www.womanweb.no/article675474.ece
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #12 Skrevet 9. juli 2006 (endret) Se her står det litt om forskjellige måter å jukse til seg vipper på, også med link til "3D lashes" http://www.womanweb.no/article675474.ece ← Glemte å skrive det her: 3D lashes: Mer info: Ring Beauty Express, tlf xx xx xx xx eller besøk hjemmesiden Beautyexpress.no. Pris1850 kroner for selve påsettingen. Påfylling koster 350 kroner. Telefonnummer slettet i hht reglene. Misty(mod) Endret 9. juli 2006 av Misty
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #13 Skrevet 9. juli 2006 Får man kjøpt pungtvipper på HM eller Vita og? Er de lette å sette på for den som skal sminke meg (hun er frisør, men skal også sminke meg.) Jeg har også lyst å løsvipper, og det er flott på bilder, men jeg vil ikke ha svart strek.. heller naturlig sminke. Men da kommer det vel til å vise at de er falske? Og.. holder de hele kvelden? Jeg har ikke prøvd på noen år, men sist jeg prøvde selv løsnet de på sidene etter ca 5 min. Dessuten hadde jeg problemer med å finne noen som var lange nok til å dekke hele øyet, de stoppet liksom for litt på lokket.. men det er jo ikke problem med punktvipper sikkert.
Gjest gift Skrevet 9. juli 2006 #14 Skrevet 9. juli 2006 Jeg satte på punkt vipper da jeg giftet meg for 4 år siden! Det blei kjempefint! Jeg var på Magic i vg-passasjen. Jeg blei sminket av en venninne som er hudpleier,og kjempe flink. Hun la veldig tynn sort strek med Chanel sin eyeliner(den som er fast og blandes med vann, legges på med tynn pense. Men hun duset denne streken ut med øyneskygge. litt vanskelig å forklare, men resultatet blei lekkert! Det blei veldig fint på bildene, men det viktigste var at det blei fint i dagslys! Jeg har prøvd nå senere de "nye" løsvippene, der de limer på en og en. Det var jeg ikke så fornøyd med!
Gjest gjesta Skrevet 9. juli 2006 #15 Skrevet 9. juli 2006 Takker og bukker for svar:) Gift: hvor mye gav du for det du gjorde? syntes de 3d vippene var dyre jeg
Gjest gift Skrevet 10. juli 2006 #16 Skrevet 10. juli 2006 Jeg husker ikke hva jeg gav for de for 4 år siden(har fortrengt hva hele bryllupsstasen kom på.......;-) De vippene jeg satt på nå, var denne typen som beskrives som 3d. Det gav jeg 1500.- for. Hvis du prøver ut på forhånd eller får en venninne til å hjelpe deg, kan det jo hende at du får til pent å sette på løsvipper selv!! Lykke til!
Gjest gjesta Skrevet 10. juli 2006 #17 Skrevet 10. juli 2006 jeg og mannen reiser alene, så jeg tørr ikke å la han sette vippene på hadde sett ut som en edderkopp
BIRE Skrevet 13. juli 2006 #18 Skrevet 13. juli 2006 Jeg tenkte jeg skulle prøve punkt vipper..koster 300kr hos askepott i fredrikstad.. Bire
BIRE Skrevet 13. juli 2006 #19 Skrevet 13. juli 2006 Ja så tenkte jeg at jeg litt senere skal ta lipline-men det koster 3000kr. Vi må jo jukse litt vi som har litt smålepper he he Bire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå