Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kalle_*
Skrevet

Vad har ni for regntøy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en helly hansen regnbukse, som holder helt tett. Har en slik jakke også, men bruker den ikke. Bruker en gore tex jakke fra lowe point...

Bruker mitt regntøy mye ettersom jeg kjører en del scooter. Fornøyd med det jeg har nå, men alltid på utkikk etter noe nytt :)

Gjest Tanita
Skrevet

Hm, jeg har ikke noe regntøy... Men jeg har en jakke fra Nike som jeg tror er grei i regnværet. :)

Skrevet

har heller ikke, men det hadde sikkert vært veldig greit å hatt!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ønsker meg en marimekko regnfrakk, den er sååå fin, og sååå kjempedyr..

Skrevet

Svindyr Gore-Tex jakke fra Norrøna.. Har egentlig lyst på en mer damete frakk fra f.eks Marimekko eller Ilse Jacobsen...

Skrevet

Jeg har 2 regnjakker, bor i Bergen. En fra Helly Hansen og en fra The North Face. Regnbukse fra Helly Hansen.

Skrevet

Kjøpte meg nettopp en ny regnjakke fra Peak Performance. Det er gore-tex i den, og den er helt nydelig :hjerter:

Skrevet

Norrøna Trollveggen i Goretex XCR og Berghaus selebukse i Goretex Paclite.

Skrevet

Bor også i bergen, har to vintage regnkåper, en rød i trenchcoat stil med bredt belte og en ganske kort som er blå med polkadots og små paraplyer, veldig søt :pirat::pirat::pirat::pirat:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har Bergans sin Dynamic Lady, egentlig ikke en regnjakke men funker jo til det også :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har flust av allværs/skijakker.

Et par fra hagløfs i vannavstøtende materiale, og en bergans jakke som er vanntett.

MYE bedre enn regntøy, det har jeg ikke brukt siden jeg var 12 tror jeg..

Har også hagløfs og Norrøna bukser i gore tex. Samt en tykk helly hansen regnbukse som er kjekk som slengebukse om man er på fisketur o.l.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...