Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Og hvorfor synes du den er best? Har litt problemer med å finne en jeg synes er god. Enten lukter de for mye, gjør hendene tørre eller begge deler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset går det i ulike flytende Palmolivevarianter. Ultra Nourishing med Shea Butter funker bra for både mann og sønn som begge har litt tørr hud.

Skrevet

Her og varierer det litt. Palmolive og Lano skum er det som brukes mest.

Gjest Gjest
Skrevet

Her i huset går det i Lano håndskum.

Grunnen til at jeg liker den så godt er at man fint fordeler all såpen utover, som ikke fester seg. Med vanlig flytende såpe pleier jeg å "miste" såpen nedi vasken før jeg får den utover og jeg må alltid skylle hendene først slik at såpen ikke "suger seg inn" i huden.

Gjest Gjest
Skrevet

den billigste såpen i enhver butikk. :D hvis man blir så tørr på hendene så kan man heller bruke hand creme etterpå

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Neutral med glycerin gjør hendene myke og lukter ingenting :)

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Veksler mellom Bliw og Palmolive.

Skrevet

First prise. Fordi den er bilig og like god som dyrere varianter.

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg bruker Creative Nail Design sin Creative Scentsations Hand and Bodywash. De har forskjellige typer/dufter, og nå bruker jeg Citrus/Green Tea. De er uparfymerte så man blir ikke uttørket i huden. Duftene kommer fra planteuttrekk og eteriske oljer. De lukter godt.

Skrevet

Bruker Palmolive med shea butter. Synes den lukter godt og mildt og tørker ikke ut huden.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå er det "herbal mist" fra Chagrin Valley Soap & Craft, menjeg bytter litt mellom ulike typer fra samme merke.

Skrevet

Nivea og Lano.

Gjest gjest1
Skrevet

Den grønne fra Palmolive. Eple tror jeg det er.

Skrevet

Mirandas og Natures own sine håndsåper. Skikkelig god konsistens, lukt og merker det er godt for henda. Det som IKKE kommer i mitt hus er Dove.. den stinker noe så aldeles forferdelig leeenge etter at hendene er vasket!!

Skrevet

Akkurat nå har jeg Dove, men det blir siste gang. Den er forferdelig sterkt parfymert.

Skrevet

Brukte Lano før, men kjøpte First Price sin sist på grunn av prisen. Den er like god den :)

Skrevet

Er ikke trofast mot håndsåpemerker, men kjøper ofte en det lukter honning av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...