Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Og hvorfor synes du den er best? Har litt problemer med å finne en jeg synes er god. Enten lukter de for mye, gjør hendene tørre eller begge deler.
ashera Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Her i huset går det i ulike flytende Palmolivevarianter. Ultra Nourishing med Shea Butter funker bra for både mann og sønn som begge har litt tørr hud.
monja Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Her og varierer det litt. Palmolive og Lano skum er det som brukes mest.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 Her i huset går det i Lano håndskum. Grunnen til at jeg liker den så godt er at man fint fordeler all såpen utover, som ikke fester seg. Med vanlig flytende såpe pleier jeg å "miste" såpen nedi vasken før jeg får den utover og jeg må alltid skylle hendene først slik at såpen ikke "suger seg inn" i huden.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 den billigste såpen i enhver butikk. :D hvis man blir så tørr på hendene så kan man heller bruke hand creme etterpå
Gjest KATTAstrofe Skrevet 8. juli 2006 #7 Skrevet 8. juli 2006 Neutral med glycerin gjør hendene myke og lukter ingenting
Beam Skrevet 8. juli 2006 #9 Skrevet 8. juli 2006 First prise. Fordi den er bilig og like god som dyrere varianter.
Gjest Tanita Skrevet 8. juli 2006 #10 Skrevet 8. juli 2006 Jeg bruker Creative Nail Design sin Creative Scentsations Hand and Bodywash. De har forskjellige typer/dufter, og nå bruker jeg Citrus/Green Tea. De er uparfymerte så man blir ikke uttørket i huden. Duftene kommer fra planteuttrekk og eteriske oljer. De lukter godt.
Arkana Skrevet 8. juli 2006 #11 Skrevet 8. juli 2006 Bruker Palmolive med shea butter. Synes den lukter godt og mildt og tørker ikke ut huden.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #12 Skrevet 8. juli 2006 Nå er det "herbal mist" fra Chagrin Valley Soap & Craft, menjeg bytter litt mellom ulike typer fra samme merke.
Gjest gjest1 Skrevet 8. juli 2006 #14 Skrevet 8. juli 2006 Den grønne fra Palmolive. Eple tror jeg det er.
Festus Skrevet 8. juli 2006 #17 Skrevet 8. juli 2006 Mirandas og Natures own sine håndsåper. Skikkelig god konsistens, lukt og merker det er godt for henda. Det som IKKE kommer i mitt hus er Dove.. den stinker noe så aldeles forferdelig leeenge etter at hendene er vasket!!
Amanlis Skrevet 8. juli 2006 #18 Skrevet 8. juli 2006 Akkurat nå har jeg Dove, men det blir siste gang. Den er forferdelig sterkt parfymert.
Windy Skrevet 8. juli 2006 #19 Skrevet 8. juli 2006 Brukte Lano før, men kjøpte First Price sin sist på grunn av prisen. Den er like god den
Pilar Skrevet 8. juli 2006 #20 Skrevet 8. juli 2006 Er ikke trofast mot håndsåpemerker, men kjøper ofte en det lukter honning av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå