Gå til innhold

hvordan kan jeg flytte smartest mulig?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

jeg må nødt å begynne å flytte neste uke.. problemet er at jeg ikke vet helt hvilke ting jeg skal flytte nå og senere i måneden.. det jeg vet nå er at de største/verste tingene å flytte bør komme seg ut av leiligheten nå..

jeg har seng, pult, bord, krakk, stol, badehylle, klesskap og hyller, nattbord, lamper, pc.. alle klærne mine og kosmetikken min kommer naturligvis til slutt.. kanskje det samme med pc'n min også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett rekkefølge må du pakke ned alle småting og klær i esker.

Jeg hadde flyttet de store møbler først for da er det enkelt bare å pakke ut de små tingene og sette på plass (mindre flytterot).

Skrevet

Flytt alt unntatt senga, en lampe,de klærne du bruker til daglig og evt. kosmetikk. (Og så PC'n da).

Så kan du benytte tida til å komme i orden dit du flytter.

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan til og med flytte senga (bare ikke madrassen). Så kan du ligge rett på gulvet resten av tiden du bor der du bor . Ellers er et tips å ikke flytte i så hastverk at du bare stapper tingene dine i søplesekker for å få det med. Start nå og gjennomgå det du eier, og kast alt du ikke liker eller som du skulle kvitte deg med fra før. Det er ingen grunn til å drasse med seg mye unyttig (man blir tidsnok lei av å flytte, om man ikke skal lage ekstra mye jobb for seg selv.)

Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville pakket ned alle ting jeg ikke trenger med en gang i den nye leiligheten. Og det jeg hadde flyttet til sist ville vært det jeg trengte daglig(og i den nærmeste tiden fremover).

Alt av klær/ puter/ dyner osv putter du i sorte søplesekker, ikke i esker. Da er de mye lettere å få med på lasset og du trenger mindre esker....

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

tusen takk for tips!

jeg trenger faktisk ikke sengen min, da vi har en sofa jeg kan sove på.. jeg kommer til å flytte inn på det nye stedet siste uken i juli, dvs 2-3 uker til.. så det er jo å tenke ut hva man kan klare seg uten til da..

skulle helst fått bort pulten min allerede nå.. lurte på å vente med pcn, jeg bruker jo den daglig.. så..

jeg har altså ikke så mange ting, det jeg har mest av er klær.. har tenkt å pakke det meste av ting i bossekker, syns det er enkelst.. jeg skal flytte inn på et 30kv rom, så jeg vil ha ganske god oversikt over det meste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...