Nicky B Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Jeg har sett en kjole på ellos (av alle steder) som er en sånn type kjole jeg har vært på jakt etter i 5 år. Skal bestille denne kjolen, men lurer på om noen vet hvordan størrelsene på ellos er? Kjolen fins i 34/36 og 38/40. Jeg er for det meste en small eller 36. (Noen ganger 38 på overdelen, men den siste buksa som jeg kjøpte var i str 34) Kjolestoffet er ren viskose og det er en hippie lignende kjole. Hvilken str bør jeg bestille? Er redd for at 34/36 kan bli litt snaut mens en 38/40 kan bli litt stor. Hvorfor kunne de ikke hatt en 36/38... Sukk! Takker hjertelig for alle innspill!
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Er det ikke måletabeller bakerst i katalogen da? Det beste er nok å ta målebåndet fatt og se hvilken størrelse som passer deg best slik at du slipper å drive og returnere.
Nicky B Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2006 Er det ikke måletabeller bakerst i katalogen da? Det beste er nok å ta målebåndet fatt og se hvilken størrelse som passer deg best slik at du slipper å drive og returnere. ← Det er sant det, det er sånne standard måletabeller. Men min erfaring med de er at de ikke alltid stemmer overens med plaggene fra de ymse postordre stedene. Det jeg lurte egentlig mest på, er om noen visste om størrelsene i ellos er stort sydd eller om de er på den snaue siden....
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Jeg tror størrelsene på Ellos er litt store iforhold til f.eks vero moda/ Ellos. Kanskje ganske likt som Lindex?
Gjest Gus Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 Min erfaring er at Ellos-klærne er små i størrelsene. I hvertfall må jeg opp både en og to størrelser i forhold til hva jeg trenger i andre kjedebutikker. Men så bruker jeg helt andre størrelser enn deg også, da, så det er jo ikke sikkert at det samme gjelder for de minste størrelsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå