yvoesp Skrevet 8. juli 2006 #1 Del Skrevet 8. juli 2006 Har lenge tenkt på at hjemmearbeid kan være tingen for meg, men uansett hvor jeg finner "smarte greier" så viser det seg at man må ut av hjemmet likevel... Er ikke intressert i produkter som man må selge på homeparty, kataloger som legges i postkasser osv. Ofte er det også slik at man innimellom reiser på "firmaturer" til utlandet og jeg er ikke intressert i det heller. Jeg har bl.a. sterk sosialangst.. M.a.o: Hvor finne hjemmebasert arbeid? Hvilke muligheter har man? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #2 Del Skrevet 8. juli 2006 Hva kan du? Hvilken arbeidserfaring har du? Vil det også være uaktuelt å måtte bruke telefon i jobbsammenheng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yvoesp Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg har faktisk ingen arbeidserfaring Angsten har hindret meg i både utdanning og videre erfaringer. Og ja- telefon blir uaktuelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #4 Del Skrevet 8. juli 2006 Hmmm... Ikke lett. Klarer du å ha noe kundekontakt over hodet, eller vil du helst ikke måtte forholde deg til noen? Hva er du flink til/ hobbyene dine? Det finnes forøvrig en del utdanning man kan ta på nettet, men du må være i stand til å møte opp på eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldali Skrevet 8. juli 2006 #5 Del Skrevet 8. juli 2006 Som gjest skriver vil jeg også anbefale deg å ta noen kurs eller utdanninger over nettet, og da kurs eller utdanning som er rettet mot å arbeide hjemme. Kanskje noe innen data eller skrivning? Det er vel ting du kan arbeide med hjemme. Let på nettet etter utdanninger eller kurs som du kan ta hjemme og se etter muligheter for å arbeide hjemme etter endt utdanning. Håper du finner noe du kan like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krista83 Skrevet 9. juli 2006 #6 Del Skrevet 9. juli 2006 Hva med å prøve oversetting? Bør ha gode språkkunnskaper for dette og helst noe utdanning innen området, men du kan jo se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå