Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...SearchBackLink= Jeg likte fargen og formen kjempegodt, men er litt usikker på hvilken farge på jeansen jeg burde ha? Synes du støvlettene er fine forresten?
Gjest Lanyah Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Hm..., jeg synst de va pene! Når du tenker på hvilken farge på jeansen, så blir jeg også litt usikker...! Kanskje ikke altfor mørk, men ikke altfor lys heller. Sånn mellom ting..., øhhh...!
Gjest gjesta Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Hm..., jeg synst de va pene! Når du tenker på hvilken farge på jeansen, så blir jeg også litt usikker...! Kanskje ikke altfor mørk, men ikke altfor lys heller. Sånn mellom ting..., øhhh...! ← Helt enig, mellomblå jeans. Og støvlettene var fine.
Gjest Tanita Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 Jeg tror jeg ville hatt de til beige eller svarte jeans.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 De er pene, og jeg synes de passer til det meste (bortsett fra veldig lys dongeri). MEN jeg ville ikke kjøpt dem! De er i syntetskinn. Føttene dine får ikke puste, så etter en tids bruk lukter støvlettene "død&pine" innvendig.
Gjest gjesta Skrevet 8. juli 2006 #7 Skrevet 8. juli 2006 Jeg likte dem ikke i det hele tatt, men det er uansett sjelden jeg finner støvletter som faller i smak. Jeg er ikke så innmari støvlettete av meg!
Krista83 Skrevet 8. juli 2006 #8 Skrevet 8. juli 2006 Selve støvletten var fin, men er ikke helt sikker på tuppen.. Følte den var litt spiss for meg... Sort bukse vil trolig være fin til, og mellomblå jeans...
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2006 #9 Skrevet 8. juli 2006 Død over støvletter! Kjøp deg noen kule sko i stedet.
hilli Skrevet 8. juli 2006 #11 Skrevet 8. juli 2006 De ser veldig plastikk ut. Jeg likte heller ikke at de er en blanding av to stiler, cowboy på lesten og noe helt annet i skaftet... Rent bortsett fra det var de ikke så ille
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2006 #13 Skrevet 8. juli 2006 hvorfor ikke støvletter? ← Jeg synes ikke det er noe fint, dessuten har jeg hauger med fordommer mot de tamme, drita damene som plutselig myldrer rundt i sentrum på lørdagskvelden med støvletter og Vero Moda-skjørt til knærne. Alt i fargene beige, lyserosa eller hvitt. Men fordommene satt til side.. som sagt synes jeg generelt ikke det er noe fint eller kult eller stilig i det hele tatt. Har sett få vellykkede kleskomboer med støvletter. Noen klarer det av og til, men da må det være grådig kule støvletter kombinert med dritbra jeans og et eller annet usannsynlig kult på overkroppen. Altså, man må være kul fra før. Ellers ser man døll og tam ut. MEN det er jo smak og behag
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2006 #14 Skrevet 8. juli 2006 Støvlettene var fine de - men ikke i blått.
afr0dite Skrevet 9. juli 2006 #16 Skrevet 9. juli 2006 Synes de var helt ok i lysebrun og grusomme i blå. Enda verre med bukse i. Kan ikke fatte og begripe hvorfor så mange jenter på død og liv skal stappe buksa ned i støvlettene. Det er stygt og beyond stygt! Men til et kult skjørt eller kjole, så kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå