Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lanyah
Skrevet

Hm..., jeg synst de va pene! :) Når du tenker på hvilken farge på jeansen, så blir jeg også litt usikker...! Kanskje ikke altfor mørk, men ikke altfor lys heller. Sånn mellom ting..., øhhh...! :ler:

Gjest gjesta
Skrevet
Hm..., jeg synst de va pene!  :) Når du tenker på hvilken farge på jeansen, så blir jeg også litt usikker...! Kanskje ikke altfor mørk, men ikke altfor lys heller. Sånn mellom ting..., øhhh...!  :ler:

Helt enig, mellomblå jeans. Og støvlettene var fine.

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg tror jeg ville hatt de til beige eller svarte jeans.

Gjest Gjest
Skrevet

De er pene, og jeg synes de passer til det meste (bortsett fra veldig lys dongeri). MEN jeg ville ikke kjøpt dem! De er i syntetskinn. Føttene dine får ikke puste, så etter en tids bruk lukter støvlettene "død&pine" innvendig.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg likte dem ikke i det hele tatt, men det er uansett sjelden jeg finner støvletter som faller i smak. Jeg er ikke så innmari støvlettete av meg!

Skrevet

Selve støvletten var fin, men er ikke helt sikker på tuppen.. Følte den var litt spiss for meg...

Sort bukse vil trolig være fin til, og mellomblå jeans...

Gjest Gjesta
Skrevet

Død over støvletter! Kjøp deg noen kule sko i stedet.

Skrevet

De ser veldig plastikk ut. Jeg likte heller ikke at de er en blanding av to stiler, cowboy på lesten og noe helt annet i skaftet... Rent bortsett fra det var de ikke så ille ;)

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Synes ikke de var fine.

Gjest Gjesta
Skrevet
hvorfor ikke støvletter?

Jeg synes ikke det er noe fint, dessuten har jeg hauger med fordommer mot de tamme, drita damene som plutselig myldrer rundt i sentrum på lørdagskvelden med støvletter og Vero Moda-skjørt til knærne. Alt i fargene beige, lyserosa eller hvitt.

Men fordommene satt til side.. som sagt synes jeg generelt ikke det er noe fint eller kult eller stilig i det hele tatt. Har sett få vellykkede kleskomboer med støvletter. Noen klarer det av og til, men da må det være grådig kule støvletter kombinert med dritbra jeans og et eller annet usannsynlig kult på overkroppen. Altså, man må være kul fra før. Ellers ser man døll og tam ut.

MEN det er jo smak og behag :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Støvlettene var fine de - men ikke i blått.

Gjest lilletroll
Skrevet

Ikke min stil støvletter...

Skrevet

Synes de var helt ok i lysebrun og grusomme i blå. Enda verre med bukse i. Kan ikke fatte og begripe hvorfor så mange jenter på død og liv skal stappe buksa ned i støvlettene. Det er stygt og beyond stygt!

Men til et kult skjørt eller kjole, så kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...