Gå til innhold

Når den krymper!

Kevin

Anbefalte innlegg

Jada, jenter... dere har nok sett det og kostet på dere noen lattermilde smil... Det KAN bli såpass kaldt at den krymper... :ler:

Jeg snakker IKKE om den situasjonen jeg selv er i med den manglede centimeter'n, men sånn rent generelt. Det var IKKE fordi jeg er i den påfallende situasjonen selv, men som en håndsrekning til alle gutter som vet hva det er snakk om.... :wink:

Hele gjengen sitter på stranda. Mange gutter og mange jenter. Det er kaldt i lufta, men alle bestemmer seg for å bade allikevel. Alle bader unntatt EN gutt. Han ender opp med alle jentene... Hvordan kunne det skje?? Enkelt og greit... Plutselig er det ikke noe som heter gravitasjon mellom beina på gutta som har badet... Shortsen er klistret til kroppen etter badinga, og avsl¸rer en manglende kul i badebuksa... i stedet er det en liten utstikker som åpenbarer seg... som står rett ut i v¿ret.... vi gutta kjenner igjen blikkene fra jentene... fnisingen kommer også... man titter ned og ser den vesle judasen som fors¸ker å komme seg inn i hulen sin igjen etter beste evne... bort fra kulde... bort fra latter... man vet det vil ta mange timer foran peisen med pinsett, sukkerbit og forst¸rrelsesglass for å lure'n fram igjen... Dere vet om det, jenter, bare innr¸m det... dere er klar over fenomenet... allikevel er det ekstremt festelig.... også går dere hjem med laksen som ikke badet.... Hva kalles dette? Er dette en slik neo-darwinistisk seksuell befrielse fra deres side? Er dette bare for å forplante seg med de sterkeste gener? De som har rå styrke og mye kj¸tt? Er det en fraskrivelse av alt ansvar for at vi endelig har blitt de myke menn dere har ¸nsket vi skulle bli, men så har dere ombestemt dere allikevel? Survival of the fittest?

Bare noen tanker slik på en lillejulaften, og nei, det har absolutt ingenting å gj¸re med en mistet centimeter.... :ler:

Ha en fin kveld, og en enda bedre natt! God jul og God bedring! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Synes det er søtt med "innovertiss" jeg :wink:

Det jo litt manndom over det også da. :sjarmor:

Tyder vel på at kroppen beskytter seg mot kulde, slik at den en gang kan produsere søte små nussebabyer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå så hadde jeg sikkert sikla etter en innovertiss også jeg ......... :oops:

Skulle med glede ha sittet foran peisen med forskjellige lure teknikker........... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så glad i å bade at jeg nok går hjem med han som hopper i vannet jeg! :briller:

og akkurat fordi vi kjenner til fenomentet, så er det ikke den manglende bulen på buksa som er morsom, men guttas fortvilelse over bulens plutselige (?) fravær... :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lol::lol::lol:

Vet du hva Kevin? Jeg har aldri lagt særlig merke til denne badetissen på gutta jeg. Er mer opptatt av den solbrune,våte overkroppen.! :o :P *nyter fantasien som streifer gjennom kroppen min * :kul:

Det som er mest morsomt, er når venninna mi før i tenåra ropte :"åh, se, lars har STÅ ! mohahehehehe"

hm..for en badetiss er jo ikke særlig ståbar er den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere var blandt de jentene ja, Dance... som gjorde oss kjempeflaue på stranda... ikke greit når bulen er FOR stor heller nei... vanskelig å skjule, selvom man etterhvert lærer seg noen triks... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NIX, var ikke sånn sier jeg jo ! :roll: Jeg var sånn som viste hva de tenkte jeg :sjarmor: ... så jeg holdt kjeft. helt sant asså!

Trix? Kan tenke dere stupte fooort uti når dere først hadde kommet på land..

eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett når vi kom løpende opp fra vannet, var den jo så liten at den knapt kunne sees, men etter å ligge litt på stranda å titte på lettkledde damer, skjedde det jo diverse greier da... Jeg ble VELDIG solbrent på ryggen... DET var trikset mitt... et annet var å se for seg Moskva-Marit... :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he he kevin sødt skrevet :D jeg er en af de jenter som bliver siddende på stranden hader vand og kan ikke svømme :hoho: men går nu ud fra at alle jenter viste at lille manden bliver til ingenting når det er koldt det er jo ganske praktisk hvis man gider at bruge hovede lidt :D må sige for mig selv at jeg havede taget den fyr med mig hjem som jeg hold af om jeg så skulle bruge pinset og sukker knald for at lokke ham fram foran pejsen som du jo ved så er for mig størrelsen ingen betydning....

ha en forsat fin jul og god arbejdslyst.

( gud hvor er det dejligt at gå hjemme :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ohhh... arbeidslyst kom treng deg på... er overtrøtt etter å ha snudd døgnet hele jula... morrabrødet kom først 10.30 og det er litt flaut å sitte på jobb da... :wink:

hvor ble badetissen av når man trengte den??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hvorfor ikke bare bruke svart underbukse når man bader? eller la være å bade når det er kaldt i vannet, jeg bader bare i syden jeg.....

og jeg har aldri tenkt over det med badetiss, vi kvinner er ikke så dumme at vi ikke vet at den krymper når det er kaldt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...