Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste årene har jeg knapt sett på tv. Blir så forferdelig rastløs av å sitte der å glo.. Ser noen minutter hvis jeg spiser middag i stuen, men ellers- nope.

Jeg har ingen serier jeg følger med på som jeg MÅ se fortsettelsen av.

Det eneste som gjør at jeg er oppdatert på tv-serier og filmer er Se & hør som jeg kjøper hver uke :sjenert:

Mannen min og ungene kan mer enn gjerne "bo foran tv`en" og er helt oppgitte av meg..

Likte å se filmer på tv ol. før, men nå orker jeg ikke sitte stille gjennom en hel film. På pc`en kan jeg gjerne se film merkelig nok :overrasket:

Setter gjerne på tv`en men da for å høre på radiokanaler mens jeg svinser rundt ;)

Jaja- jeg betaler i det minste regningene for kanalene som de andre her i huset ser på... :ironi:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

---

Endret av Hoppetaujenta
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har ikke tv-antenne, så jeg ser aldri på noen tv-kanaler. Men jeg laster ned endel serier fra internett, og ser som regel en episode eller to daglig, mer om jeg har en fridag. Da ser jeg det enten på tv'en eller på pc'en.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ser svært lite på tv. Det eneste jeg følger med på nå er Akutten på TV3. Alt annet kan være for meg. Jo, det hender jeg ser noe nyheter og en værmelding, men det er sjeldent, jeg leser det heller på nett.

Skrevet

Bortsett fra at jeg er hekta på sykkelsport, og ser alt som sendes av det, så har jeg et ganske avslappa forhold til tv'n. Ser kanskje 2-3 programmer i uka.

Gjest gjest1
Skrevet

Ser ikke TV i det hele tatt, jeg. Kan i nødsfall driste meg til å se nyhetene., men det er jo som regel lite å hente, leser heller nyheter på nett.Synes det er ulidelig kjedelig å sitte foran den skjermen å glo.

Skrevet (endret)

Nei, jeg ser faktisk nesten aldri på tv, med unntak av CSI: Las Vegas på tirdager.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Gjest King James
Skrevet

Jeg så mer på tv før en jeg gjør nå. Så jeg ser egentlig ikke så mye lenger.

Skrevet

Jeg synes faktisk at jeg sånn stort sett ser helt passe på TV. I noen perioder (typisk vinterperioden) følger jeg med på noen serier, mens i andre perioder sånn som nå, er det ikke så mye jeg MÅ se. Bortsettt fra at jeg jo må holde meg sånn mer eller mindre oppdatert på fotball-VM og TdF da. ;)

Forøvrig, om man serier man har lastet ned på nettet på PC'en eller ser dem på TV ser jeg vel egentlig ikke den store forskjellen på.

Gjest Gjest
Skrevet
Bortsett fra at jeg er hekta på sykkelsport

:overrasket: Tuller du?

:ler:

Jeg trodde du var i Frankrike nå.

Skrevet

Jeg ser endel på tv høst og vinter,ikke så mye nå på sommeren!Har noen faste serier jeg følger med på!

Skrevet

Så mer på TV før, da kunne jeg også sitte å se på programmer som ikke var så bra bare for å ha noe å se på! :ler: Men nå finner jeg heller på andre ting, spesielt nå på sommeren. Blir nok litt mer TV titting om vinteren.

Skrevet

Ser i grunn lkitt for mye på tv. Er ikke slik at jeg har faste serier som jeg følger med på, men ser egentlig på det som er på. Men CSI:Las Vegas er jeg nødt til å få med meg...

Skrevet

Du er ikke den eneste. Samboeren min og jeg ser ikke spesielt mye på TV, og vi ser ikke TV hver dag heller. Følger med på Akutten på mandager og Gilmore Girls på søndager, men det er faktisk det eneste jeg har lyst å få med meg hver gang. Ser en og annen film, og kjeder jeg meg eller vil slappe av litt hender det jo at jeg finner noe jeg kan se på.

Gjest fluesmekker
Skrevet

Ser veldig lite på tv. Kan ikke huske sist gang jeg så et program på tv... Det er ingen program jeg følger med på heller. Fulgte med på Prison Break, Lost og My name is Earl, men en kompis lasta di ned også hadde vi "filmkveld" en gang i uka og så på de da.

Tror nesten jeg må skru på tven en tur. Bare for å se om den virker. :P

Skrevet

Ser veldig lite på TV. Er flere dager siden sist TVen sto på her i huset. Ser nok litt mer i mørkere og kaldere årstider, men ikke mye da heller.

Skrevet

Ser lite tv på sommaren, sjøl om været her på vestlandet meir enn gjerne tillet det!

Savna sol og sommar... :grine:

Gjest gjest1
Skrevet

Ser så og si aldri på tv jeg heller. Det er kjeeedelig! Bortsett fra nyheter og vær nå og da(men liker best å høre de på radio- faktisk). Under fotball-VM ble det selvsagt litt tv hver kveld; ble hekta etterhvert gitt!

Eller så synes jeg de aller fleste serier suger enormt. Orket ikke engang å henge med på "Frustrerte Fruer", "Lost", "24"....som jeg har inntrykk av at alle ser :sjenert:

Men bra film på dvd derimot! Det kan jeg bruke litt tid på(ikke litt- MYE!) :ler:

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)

er det dårlig vær kan jeg sitte foran tven hele dagen.

er det fint vær -som det har vært nå- slår vi på tven ved ti/halv elleve tida på kvelden.

er vi på ferie ser jeg ikke på tv i det hele tatt, tre uker helt uten tv er ikke noe problem.

det vi "må" se er/var prison break, lost, supernatural og frustrerte fruer.

home & away og las vegas (ikke CSI ;) ) ser jeg på når jeg husker det, men ikke noe jeg må ha med meg.

Endret av Fruktfat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...