Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hu Bleike;)
Skrevet

Så har jeg vært og kjøpt meg denne vidunderbodylotionen som skal gjøre deg gradvis brunere. Jeg blir nemlig aldri brun på den naturlige måten, og når jeg så reklame for denne for en god stund siden tenkte jeg at den må jo nesten være verdt et forsøk? Så jeg kjøpte den da, og prøvde den, og jeg tror jeg ble litt brunere av den.. Eller kanskje det var innbilning fordi at jeg forventet at jeg ble det det...? ;) Uansett så sluttet jeg å bruke den en periode, og da virket det som om ikke bare Holiday Skin brunfargen min ble borte, men også den nesten-ikke-eksisterende brunfargen jeg hadde klart å få pressa sola til å gi huden min før jeg begynte. Var dette også bare innbilning eller er det folk som har opplevd det samme? For i såfall blir man jo nesten tvunget til å bli avhengig....?

Har også lagt merke til at både Dove og Nivea Visage eller hvem det nå var har kommet med noen lignende bodylotioner.. Noen som har prøvd disse og har noen anbefalinger? Vil gjerne være brun! :ler: Håper at flere deler erfaringene sine med disse produktene! ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tanita
Skrevet

Jeg har prøvd både Dove og Natusan sin og syns at Natusan sin var best å bruke. Peel huden ca 1-2 ganger i uka så varer den naturlige brunfarven lengre også. Kan være at den virket som den forsvant med kremfarven som forsvant fordi den naturlige brunfarven varer ikke så lenge. :)

Skrevet

Konstistenser er i alle fall bra synes jeg. Den er ikke så seig og klissete. Lukter godt gjør den også. :)

Gjest Hu Bleike;)
Skrevet
Jeg har prøvd både Dove og Natusan sin og syns at Natusan sin var best å bruke. Peel huden ca 1-2 ganger i uka så varer den naturlige brunfarven lengre også. Kan være at den virket som den forsvant med kremfarven som forsvant fordi den naturlige brunfarven varer ikke så lenge. :)

Jo men det var en periode der jeg bare brukte den på leggene, og dette var før sola hadde kommet ordentlig til og med, så lårene mine hadde ikke fått noe sol, og etter en periode hvor jeg ikke hadde brukt Holiday Skin, var leggene mine bleikere enn lårene... :forvirret:

Gjest Tanita
Skrevet

Åja, da skjønner jeg. Men jeg tror at leggene vanligvis er lysere enn lårene så det er nok ikke noe unormalt som har skjedd. :)

Gjest Hu bleike;)
Skrevet

Haha.. Jaja :) Får vel bare leve med det når man velger å jukse på brunfargen ;) Bedre enn å være så bleik som jeg vanligvis er :ler: Uff..

Gjest Tanita
Skrevet
:) Jeg har samme problemet. Blir lett litt gul/oransje, men tenker at jaja, det er sommer så det er lov å være litt gul! :ler:
Gjest Hu bleike
Skrevet

Hehe ja.. :) Og uansett, så er det mye bedre enn de spraytan-greiene som du faktisk blir helt gyllenoransje av... ;) Men jeg får hvertfall begynne å peele, så går det seg nok til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...