Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest HuBleike
Skrevet

Så har jeg vært og kjøpt meg denne vidunderbodylotionen som skal gjøre deg gradvis brunere. Jeg blir nemlig aldri brun på den naturlige måten, og når jeg så reklame for denne for en god stund siden tenkte jeg at den må jo nesten være verdt et forsøk? Så jeg kjøpte den da, og prøvde den, og jeg tror jeg ble litt brunere av den.. Eller kanskje det var innbilning fordi at jeg forventet at jeg ble det det...? ;) Uansett så sluttet jeg å bruke den en periode, og da virket det som om ikke bare Holiday Skin brunfargen min ble borte, men også den nesten-ikke-eksisterende brunfargen jeg hadde klart å få pressa sola til å gi huden min før jeg begynte. Var dette også bare innbilning eller er det folk som har opplevd det samme? For i såfall blir man jo nesten tvunget til å bli avhengig....?

Har også lagt merke til at både Dove og Nivea Visage eller hvem det nå var har kommet med noen lignende bodylotioner.. Noen som har prøvd disse og har noen anbefalinger? Vil gjerne være brun! :ler: Håper at flere deler erfaringene sine med disse produktene! ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg prøvde Dove sin, men jeg ble veeeldig skjoldete... :( De skal jo bare gi gradvis farge, men det virket ikke sånn fra min side...! Men så er huden min veldig rar da, tørr der og her og vanlig der. Også merket jeg at jeg fikk brune prikker på brystet... (la seg mørkere ned i porene :forvirret: ). For meg virket den som en vanlig selvbruner..., bare ikke SÅ sterk da.

Skrevet

Hei!

Jeg har natusan sin, og den funker kjempebra på meg! Jeg får nesten aldri farge av solen, så denne er perfekt. Bruker den mest på armene og brystet, og det funker. Men pass på å peele huden på beina, hvis du skal bruke den der. Der fikk jeg litt skjolder. Men ellers - i love it!

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg har prøvd både Dove og Natusan sin og syns natusan sin er best. :)

Skrevet

Tester Dove sin akkurat nå. (Kjøpt i dag.) Orker ikke Natusan sine vanlige kremer så jeg tar ikke sjansen på å prøve selvbruneren. Foreløpig ser jeg ingen brunfarge, men har vært "innklissa" bare en times tid, da. Men merker meg i allfall at denne lukter mindre ille enn min vanlige selvbruner fra Clarins (ikke dermed sagt det lukter spesielt godt, altså...)

Får se om et par dager.

Skrevet

jeg syns natusan sin er fin, og blir bra resultat.. men STINKER :frustrert:

Gjest Tanita
Skrevet

Hehe, ja jeg syns begge to stinker! Dove stinker ikke med det samme, men etterhvert...

Skrevet

hehe, sammme med natusan. i begynnelsen syns jeg den luktet godt, men nå hater jeg lukta.. har ikke prøvd dove, men jeg syns den luktet godt (enn så lenge)

Skrevet

Jeg synes Dove sin er den beste. Får ganske fin farge faktisk (ikke så sterkt som en vanlig selvbruningskrem), ingen skjolder eller gulaktig farge. Lukter relativt godt, selv om den er litt sterk. Hørte rykter om at den luktet fælt dagen etter (hvis man tar den på om kvelden), men det har jeg ikke merket noe som helst til. Det lukter faktisk ingenting dagen etter.

Gjest Tanita
Skrevet

Ja, jeg tok på den på kvelden før jeg la meg en gang og da jeg våkna om natta, stinket kremen! Men, det er vel ikke til å unngå når ingrediensene som gir farve lukter fælt...

Skrevet

sant nok, vi får vell bare leve med det!

Skrevet

Det er håp for meg da. Orker ikke legge meg med det klisset på kroppen så jeg dusjer den vekk før jeg legger meg.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg prøvde Natusan sin etter tips fra en på jobben som faktisk hadde fått veldig fin farge av den.

Jeg så at jeg fikk farge, men etterhvert la meg merke til at jeg var helt gul/orange på bena!! :overrasket: Så jo nesten ut som jeg hadde leverproblemer! :sur:

Ellers la mer merke til at den ble veldig skjoldete ved fingrene/hendene og det var veldig tydelig og ikke minst stygt!!

Så den gikk rett i bosset!!

Skrevet
Ok, men sitter farven da? :)

Pleier i allfall gjøre det med vanlig selvbruner.

Virker som om det som har trengt litt ned i huden fortsetter å virke selv om jeg har vasket vekk overflateklisset.

Gjest Tanita
Skrevet
Pleier i allfall gjøre det med vanlig selvbruner.

Virker som om det som har trengt litt ned i huden fortsetter å virke selv om jeg har vasket vekk overflateklisset.

Ok, da skal jeg prøve å gjøre det neste gang. :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg dusjet og skrubbet godt før jeg smurte på første gangen. Syntes det virket ok, bortsett fra lukta og at jeg følte meg litt klissete på bena (ikke glad i bodylotion som ikke trekker skikkelig inn!). Morgenen etter så jeg at det var blitt litt skjolder og fargen var litt småorange, men jeg smurte meg en gang til, og dagen etter der igjen var jeg ennå verre. Skjoldete som fyf... og så orange ut. Fysj! Den gikk i søpla. Tok lang tid før de orange skjoldene gikk bort også. :(

• 2 uker senere...
Gjest En gjest:)
Skrevet

Ja, så har jeg da altså brukt opp min Holiday Skin, og gikk til innkjøp av Dove Summer Glow i går. Så da med mine erfaringer som personlig prøvekanin, skal jeg prøve å få tatt den ultimate duellen mellom de to ;):ironi:

Lukt:

Natusan Holiday Skin: Denne lukter jo egentlig utrolig ille. Og den lukter sterkt også, lenge! Og siden det tar så urolig lang tid før den trekker inn, så setter lukta seg i klærne også.. Ikke bra!

Dove Summer Glow: Personlig synes jeg faktisk at denne lukter ganske godt! Friskt i hvertfall, og lukta går bort ganske med en gang..

:klappe: Summer Glow går av med seieren! :klappe:

Konsistens:

Natusan Holiday Skin: Denne er jo utrolig lett å søle med! Den er jo nesten helt flytende! Hvis man ikke er forsiktig har den veldig lett for å havne alle andre steder enn på huden..

Dove Summer Glow: Er faktisk ganske fornøyd med denne konsistensen! Den er ganske fast når du får den i hånda, og du har full kontroll over den! Men når du begynner å smøre den på kroppen, blir den like flytende som Natusan sin, og akkurat da er det positivt med så flytende lotion.

Trekke inn i huden:

Natusan Holiday Skin: Uff, det er lenge siden sist jeg hadde en bodylotion som brukte så lang tid på å trekke inn i huden! Jeg gikk i mange, mange timer og var ekstremt klissete! Og lukta satte seg på klærne mine og hele pakka.. Nei, akkurat når det gjelder det å trekke inn i huden var ikke Natusan sin så veldig heldig..

Dove Summer Glow: Her ble jeg faktisk positivt overrasket! Denne trakk jo faktisk veldig fort inn, og lukta gikk bort med en gang! Enkelt å smøre seg inn og kle på seg rett etterpå, noe som faktisk var et problem med Natusan.

Fuktighet og glød:

Natusan Holiday Skin: Ok, så den bruker laaang tid på å trekke inn. Men når den endelig har trukket inn så er faktisk resultatet veldig bra! Man blir utrolig myk og fin i huden, og den "gløden" de reklamerer med, er faktisk der, og den er veldig fin Gir spesielt nybarberte legger en nydelig glans, og etterlater huden myk!

Dove Summer Glow: Ja, så selv om den trekker fort inn, er jeg kanskje ikke heelt fornøyd med resultatet. Du veit når man er i veldig varme land, og går rundt svett og litt sånn småklissete hele dagen? Vel noe lignende sånn kan Dove sin bodylotion oppleves. Selvfølgelig ikke i like stor grad, men man blir ikke like glatt og myk som med Natusan sin.

:klappe: Holiday Skin går av med seieren! :klappe:

Pris:

Hvertfall der hvor jeg har vært og sett, har Dove Summer Glow vært billigst.

Og så kommer selve DUELLEN:

Farge:

Akkurat denne må dere hjelpe til med, for jeg har ikke brukt Summer Glow lenge nok til å kunne sammenligne resultater, men var hvertfall fornøyd med Holiday Skin!

Så jeg har moret meg med å lage denne "testen", og håper du har moret deg med å lese den, hvertfall litt av den ;) Og hvis dere er uenige i noe, eller har noe å legge til, skriv i vei! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...