Litjtuppa Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Jeg har brukt pudder fra collection 2000 det siste året, og er snart tom. Er så fornøyd med det pudderet, det gir en fin solbrud glød. Problemet er at jeg ikke finner det samme pudderet noe sted! Jeg kjøpte det i høst på kappal, men de har sluttet å selge sminke. Noen som vet om steder de har sminke i det merket??
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Det eneste stedet jeg har sett Collection 2000 i det siste, er på Ebay.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Dessverre finnes ikke det lenger i Norge. Er ikke helt bombesikker, men ... Fantes på KappAhl. Men som sagt, de har ikke smineavdeling lenger.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Savner også det merket, de hadde et helt suverent solpudder som kostet nesten ingenting.
fuerza Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 Jeg mener å ha sett det på sparkjøp i forrige uke.. men er ikke 100 % sikker.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #7 Skrevet 13. januar 2016 Jeg tror ikke dette selges i Norge lenger. Jeg ville prøvd nett, ebay f.eks. Anonymkode: 7d23b...b59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå