Gjest Gjest_mia_* Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 jeg har feeeet hud. veldig fet. den er også grov. har tidligere brukt Facial Cleansing Gel og facial lotion. ingen effekt på huden min i det hele tatt. nå lurer jeg på om jeg skal gå over til noe sterkere + hudkrem? Facial Cleansing Gel Glycare Lotion. Vil dette fungere tror dere? Og vil kremen Moisture Defense Antioxidant creme. være bra til min fete, grove og robuste hud? hilsen mia.
Gjest Tanita Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 (endret) Du kan prøve MD Forte som er samme linje, men litt sterkere til de som er mer angrepet av acne og hudproblemer. De fås kjøpt hos hudleger bl. a. Endret 7. juli 2006 av Tanita
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 takk for svar tanita, men jeg trenger ikke så sterke produkter tror jeg. jeg trenger å få mer glød og "slipt" huden min og lurer på om de produktene jeg skrev opp burde fungere?
Gjest Lanyah Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Om jeg var deg, ville jeg ha spurt de som jobber der, de har peiling på produktene de selger...! Si akkurat det du har på hjertet, hva du kunne tenkt og hva som ikke var bra med de produktene du har prøvd...!
Gjest Tanita Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 Om jeg var deg, ville jeg ha spurt de som jobber der, de har peiling på produktene de selger...! Si akkurat det du har på hjertet, hva du kunne tenkt og hva som ikke var bra med de produktene du har prøvd...! ← Ja de må nesten se huden din før de kan plukke ut de riktige produktene til deg. Har du prøvd Facial Cleanser for Oils and Problem Prone Skin? Ellers kan jeg anbefale Glycare Lotion. Og Skin Perfection Gel som du kan påføre lokalt på kvisene inntil de er borte. Du må huske å smøre tynt, tynt. og i starten (den første uka) bruk bare på kvelden og øke så til 2 ganger daglig (morgen og kveld). Blir du tørr eller flassete så begrens mengden. Og så er Face og Bodyscrub'en kjempegod!
Gjest Lanyah Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 Jepp, den Face and Bodyscrub fra MD er KJEMPEGOD! Anbefalest sterkt, den er så drøy i bruk og huden blir så frisk etter på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå