Gjest Gjest_Mimi_* Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Tror du at du er i stand til å være utro? I så fall hvordan tror du at du hadde oppført deg etterpå når du så kjæresten/mann/samboeren i øynene? Kald og rolig, flakkende blikk, unværet øyekontakt lenge etterpå??
Gjest Bare innom Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Jeg har en gang vært "utro light", og basert på denne erfaringen så vil jeg aldri klare å være utro. Den gangen gjorde jeg det slutt med typen allerede dagen etter, fordi jeg skjønte at jeg ikke hadde rette følelsene for ham. Jeg fortalte ham også ærlig om grunnen til bruddet.
Arkana Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 Nei, jeg kunne ikke, og har aldri, vært utro. Jeg hadde muligheten til det i et tidligere forhold, et forhold hvor jeg faktisk hadde tenkt å gjøre det slutt (og gjorde det kort tid etterpå), men jeg hadde likevel ikke samvittighet til å være utro.
Pilar Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Jeg ville ikke klart å se han i øynene etterpå. Det ville lyst dårlig samvittighet over hele meg.
Gjest Bare innom Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 Nei, jeg kunne ikke, og har aldri, vært utro. Jeg hadde muligheten til det i et tidligere forhold, et forhold hvor jeg faktisk hadde tenkt å gjøre det slutt (og gjorde det kort tid etterpå), men jeg hadde likevel ikke samvittighet til å være utro. ← Det er dette jeg mener er å være "utro light", å faktisk vurdere det! Er man kommet så langt at dette blir en mulighet, så er det noe galt med det forholdet en er i. Jeg valgte, som deg, å gjøre det slutt, og vet nå (p.g.a denne episoden) at jeg aldri kommer til å klare å være utro.
Gjest King James Skrevet 8. juli 2006 #7 Skrevet 8. juli 2006 Jeg har ingen samvittighet så jeg hadde gjort det. Filmet det og vist henne det.
Gjest lilletroll Skrevet 8. juli 2006 #8 Skrevet 8. juli 2006 Jeg ville ikke klart å se han i øynene etterpå. Det ville lyst dårlig samvittighet over hele meg. ← Signerer. Det er for øvrig ingen i denne verden som kjenner meg så godt som min mann og han ville sett det på meg med EN gang jeg kom inn døren. Jeg vet det og han vet det
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #9 Skrevet 8. juli 2006 Jeg har vært utro en gang. Da ble jeg mye mer oppmerksom og kjærlig overfor typen etterpå, for jeg angret, og skjønnte hvor mye han betyr for meg. Så lange varme blikk fikk han og mye nærhet. Det gjør han ennå. Han har ikke reagert veldig mye på det, for vi var veldig kosete før også. Typen kommer aldri til å få vite hva som skjedde og ingen andre heller. Når jeg er alene så sliter jeg av og til med anger og skyldfølelse, men blant han og andre går det greit. Da viser jeg at jeg bryr meg, lytter til han og såvidre.
Amber Skrevet 9. juli 2006 #10 Skrevet 9. juli 2006 Jeg hadde aldri klart å late som ingenting etterpå... Jeg forelsket meg en gang i en annen enn min partner - og klina med han ute, vi hadde DEN kjemien. Klarte nesten ikke å se partneren min i øynene etterpå. Et par uker senere gikk vi fra hverandre. Samvittigheten min ville spist meg opp innvendig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå