måvite Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Gjennomgikk en MA i dag så nå er jeg tilbake i dette forumet Ikke noe glede i det egentlig, men vi gir ikke opp! Måtte bare få syte litt høyt og kanskje få en klem eller to......
~Belle~ Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Det var leit med MA, men mist ikke motet. Du vet nå i det minste at du kan bli gravid. Det er lov å være lei seg, og syting er det ikke. Jeg er veldig lei meg på deres vegne Og selvfølgelig skal du ha klemmer, det hjelper litt akkurat nå i det minste.
Gjest Monana Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Huff, jeg føler med deg, måvite... Men som Rain sier, du må ikke miste motet. Men selvfølgelig har du lov til å være lei deg en stund nå... Vennlig hilsen Monana
Gjest Epona Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Lykke til videre, Måvite! Jeg hadde MA i høst, har hadde det beintøft i tiden etter. Jeg ble gravid igjen tre mnd etter utskrapningen, og nå er jeg 24+4 og alt vel. Ønsker deg lykke til, håper det klaffer igjen fort! Pass på deg selv om mannen din, snakk masse sammen om det som har skjedd. og ikke mist håpet!
Holly Hobbie Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 Det var trist aa hoere. Haaper du faar tid til aa bearbeide det og at det klaffer veldig snart for dere!
Blueberry Skrevet 9. juli 2006 #6 Skrevet 9. juli 2006 Klart du skal få klemmer! :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:
Imax Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 Uff, så trist Lykke til med prøvingen, neste gang går det sikkert bra.
Corine Skrevet 12. juli 2006 #8 Skrevet 12. juli 2006 Jeg vet hvordan du har det Lykke til med prøvingen
måvite Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 12. juli 2006 Tusen takk for alle Begynner å bli litt lettere å leve med faktumet nå, men det er ikke lett å sovne om kvelden.... Får meg til å tenke på alle de som mister enda senere i svangerskapene Vår sorg blir liten i forhold til de som må begrave sine babyer som aldri har fått sett dagens lys Sender en stor klem til alle som har vært gjennom denne sorgen og takker for all omtanke fra dere her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå