Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjennomgikk en MA i dag så nå er jeg tilbake i dette forumet :( Ikke noe glede i det egentlig, men vi gir ikke opp!

Måtte bare få syte litt høyt og kanskje få en klem eller to...... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem:

Det var leit med MA, men mist ikke motet. Du vet nå i det minste at du kan bli gravid. Det er lov å være lei seg, og syting er det ikke.

Jeg er veldig lei meg på deres vegne :klem:

Og selvfølgelig skal du ha klemmer, det hjelper litt akkurat nå i det minste.

:klem::klem::klem:

Gjest Monana
Skrevet

Huff, jeg føler med deg, måvite... :klem:

Men som Rain sier, du må ikke miste motet. Men selvfølgelig har du lov til å være lei deg en stund nå... :troest:

Vennlig hilsen Monana

Gjest Epona
Skrevet

Lykke til videre, Måvite! :klem: Jeg hadde MA i høst, har hadde det beintøft i tiden etter. Jeg ble gravid igjen tre mnd etter utskrapningen, og nå er jeg 24+4 og alt vel. Ønsker deg lykke til, håper det klaffer igjen fort! :kose: Pass på deg selv om mannen din, snakk masse sammen om det som har skjedd. og ikke mist håpet! :)

Skrevet

:troest:

Det var trist aa hoere. Haaper du faar tid til aa bearbeide det og at det klaffer veldig snart for dere!

Skrevet

Klart du skal få klemmer! :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

Skrevet

Uff, så trist :grine:

Lykke til med prøvingen, neste gang går det sikkert bra. :klem:

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det :klem:

Lykke til med prøvingen :)

Skrevet

Tusen takk for alle :klem: Begynner å bli litt lettere å leve med faktumet nå, men det er ikke lett å sovne om kvelden....

Får meg til å tenke på alle de som mister enda senere i svangerskapene :grine: Vår sorg blir liten i forhold til de som må begrave sine babyer som aldri har fått sett dagens lys :tristbla:

Sender en stor klem til alle som har vært gjennom denne sorgen og takker for all omtanke fra dere her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...