Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Noen som har erfaring med slike airstokking-greier? Funker det bra? Hvor får man kjøpt slik som fjerner gammel og ujevn selvbruning, er det sterkt for huden og er produktet dyrt.. Noen som vet hva det inneholder? Prøvde nemlig å skrubbe hendene mine(som var sykt skjoldete) med whitesprit.. Gikk ikke av med det en gang.
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Du må bruke såpe for å fjerne Air Stocking den er vannfast det er jo det som er det unike med den
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Noen som har erfaring med slike airstokking-greier? Funker det bra? Hvor får man kjøpt slik som fjerner gammel og ujevn selvbruning, er det sterkt for huden og er produktet dyrt.. Noen som vet hva det inneholder? Prøvde nemlig å skrubbe hendene mine(som var sykt skjoldete) med whitesprit.. Gikk ikke av med det en gang. ← Jeg bruker slike skrubbehansker man får kjøpt på bla bodyshop, disse fjerner selvbruning enkelt, hadde aldri trodd at det skulle finnes en så enkel måte å gjøre det på. Prøvde nemlig først neglelakkfjerne og div andre ting uten at det funket.
Salt Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Jeg har prøvd selvbruningsfjerneren til ModelCo, Tan Remover, men syntes ikke den var noe særlig. Man kan like gjerne bruke helt vanlig peeling, eller skrubbehansker, som gjesten ovenfor sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå