Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2002 #1 Skrevet 23. desember 2002 Til dere som har brukt Diane mot uren hud: Tok det lang tid før dere så noen forbedring?Ble det mye bedre? Jeg har brukt det i 1 måned nå,men har heller blitt verre enn bedre! Er litt utålmodig...
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2002 #2 Skrevet 23. desember 2002 Det tok litt tid på meg, ihvertfall noen måneder. Var veldig utålmodig jeg også! Håpte på en radikal forbedring over natta, men det tar altså tid, og går gradvis. Jeg er blitt mye bedre, men har enda litt uren hud... :-(
ragnalina Skrevet 23. desember 2002 #3 Skrevet 23. desember 2002 legen sa 4-6 måneder til meg før det blir noe særlig effekt..
Gjest Eks. Diane bruker Skrevet 26. desember 2002 #4 Skrevet 26. desember 2002 Den gangen jeg brukte Diane syntes jeg at jeg så en bedring etter ca. 3 mnd'er. Var selv også svært utålmodig etter en rask bedring, men man må nok smøre seg med litt tålmodighet. Men en ting er sikkert. Det hjalp veldig bra på meg. Har nå tatt en pause fra dem, for å se om jeg klarer meg med Yasmin. Har allerede merket at det har kommet tilbake en del urenheter. Men jeg får se det ann litt, blir det for ille begynner jeg sikkert med Diane igjen. Jeg sluttet med Diane pga. at de bandt vannet i kroppen, så jeg følte meg etterhvert småkraftig. Men gi deg litt tid. Husk at alle reagere forskjellig. Lykke til!
Gjest Mzfire Skrevet 27. desember 2002 #5 Skrevet 27. desember 2002 Jeg har alltid vært plaget av kviser. Fikk min første kvise da jeg var 11år, og det ble værre utover i ungdomstiden. Selve utbruddene var ikke altfor stygge, men de spredde seg i tillegg til ansiktet, også til rygg, overarmer og brystet. Jeg har brukt dalacin og diverse. Til og med antibiotika. Så begynte jeg på p-piller. Først Trionetta, men jeg fikk etterhvert mer kviser av den pluss bivirkninger. Nå går jeg på Yasmin og den er bra. Uten at jeg la merke til det, forsvant kvisene. Da jeg hadde et opphold på noen måneder kom de tilbake. Nå har jeg begynt igjen og merker at jeg blir bedre i huden.
VesleBråka Skrevet 29. desember 2002 #6 Skrevet 29. desember 2002 Jeg har brukt Diane i 4 år nå, og er fornøyd. Jeg hadde ikke ekstremt mye, men da jeg fikk på ryggen sa jeg stopp. Tror kanskje hårprodukter var med på å lage det problemet, limte igjen porene på ryggen da jeg dusjet.. Men jeg har stort sett ingen i ansiktet og har vært sånn i laang tid. Gi deg selv et par-tre måneder ivertfall. MEN dere andre erfarne, har dere noen konklusjoner ang Diane og seksuell lyst?
Gjest HaMAX Skrevet 29. desember 2002 #7 Skrevet 29. desember 2002 Jeg også plages med kviser, men da spesielt i hårfestet. Hadde det da jeg var i tenårene, og nå har det kommet tilbake igjen. Legger man på seg av Diane? Jeg vet det er fra person til person, men spør nå allikevel. Da jeg brukte Trinordiol og Trionetta, este jeg kraftig ut, og da ble mange av buksene mine for trange, så jeg måtte kjøpe meg nye. Jeg vil helst beholde de jeg har nå. Før brukte jeg vannstoff på kvisene, det er tøft til huden, men jeg ble kvitt kvisene da. For å holde kvisene i ansiktet i sjakk, bruker jeg den kremen fra Vichy, den funker bra.
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2003 #8 Skrevet 2. januar 2003 Var også plaget med kviser, ikke så mye i fjeset men ganske mye på ryggen. Dette plaget meg ganske mye, kunne ofte ikke gå i singlet ol da dette til tider var ganske hissige utbrudd. Min søster hadde gått på diane en stund pga lignende problemer og hatt veldig god effekt, så var slik jeg fikk høre om dem. Jeg startet i mars/april, og etter bare en mnd hadde jeg blitt mye bedre. Da jeg var på sommerferie i juli var jeg helt bra, og har vært det siden :D Ikke har jeg vært plaget av kviser i fjeset heller. Verken jeg eller min søster har lagt på oss ved bruk av diane, for min del har jeg mensen 2-3 dager mindre enn før også-deilig! Men dette varrierer fra person til person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå