Gjest lemmy_31år Skrevet 23. desember 2002 #1 Del Skrevet 23. desember 2002 jeg er en gutt/mann på 31 som nesten ikke har hatt sex med kvinner. Jeg debuterte med ei jente da jeg var 18 år (var full) men etter det har det ikke blitt noe erotisk samvær. (dette skyldes ikke debutten) Tror at hovedproblemet er at jeg bor på et lite sted med begrensede muligheter. Jeg plages også med beskjedenhet og litt dårlig selvtillit. Har også plagdes litt med depresjon de siste 10 åra. Da jeg var i tenårene merket jeg fort at jentene ikke var særlig opptatt av meg - kanskje de syntes jeg ikke var kjekk nok og for umoden savnet etter en kvinne/jente har plaget meg i over 10 år. Både det å ha sex og noen å være glad i. Til tider har jeg vært temmelig frustrert. Heller ikke noe jeg liker å snakke om. --- dette er muligens et dumt spørsmål, men kunne noen av dere kvinner her på forumet tenke dere (hypotetisk) å innlede et forhold med en som meg eller en one night stand .. eller er jeg et lost case Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 23. desember 2002 #2 Del Skrevet 23. desember 2002 haløjsa lemmy et ganske så trist indlæg, og du er helt klart ikke alene.. det er ikke let når man bor på et lille sted hvor der ikke er det stor udvalg og hvor de fleste kender en fra før av, men har du tænkt på at prøve en kontakt anonce måske det kunne hjælpe, det med udseened har jo ikke nogen betydning det er det indre som tæller når man leder efter livs ledsager, men er man ude efter et one night stand stiller man andre kriterer der går man mere efter drømme fyre/baben da går man ikke efter den lille beskedne typen som sidder helt alene i et hjørne, men ofte er det ham man ender oppe med som ægtemand da han er den pålidlige typen som man kan stole på :D så ikke gi op du, der er helt sikkert en sød jente derude til dig også :D jeg var 32 før jeg mødte min kæreste og ham mødte jeg faktisk på chatt på nett så man mødes de underligste steder så stå på og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julenissen Skrevet 24. desember 2002 #3 Del Skrevet 24. desember 2002 Hei Gjest. Jeg slenger meg på rådene fra Ann jeg. Det er ikke alltid så lett å møte noen når man er fra et lite sted. Men en kontaktannonse enten i en avis eller på nettet kan absolutt være verdt å prøve. Hvorfor ikke, liksom? Folk møtes jo på alle andre måter, så det syns jeg du burde prøve. Om det skulle vise seg at det ikke var noe for det, så slipper du i det minste å angre på at du ikke prøvde. Har du noen hobbyer eller interesser utenom jobben? Det er mange som treffer hverandre på ulike aktiviteter/kurs osv. Finnes det evt. noe i ditt lokalmiljø som har noe du kunne tenke deg å bli med på, så kan jo kanskje det være en arena hvor du kan møte og bli kjent med hyggelige jenter. Når det gjelder utseende så har kanskje de fleste av oss et slags innvendig "bilde" av hvordan "drømmepartneren" skal se ut. Men, det er før vi møter han/henne! Det som oftest gjør utslaget for om man blir interessert er utstråling, sjarm, "glimt i øyet" og godt humør! Det har lite eller ingenting med utseende å gjøre. Selvsagt kan og bør man gjøre det beste ut av det man har da Noen fikse, komfortable klær, et generelt frisk og godluktende utseende er viktig. Kanskje en tur til frisøren? Men det indre er klart viktigst. Hvis du føler du har litt liten selvtilitt så finnes det mange gode bøker på biblioteket som kan hjelpe deg til å se litt klarere at du også er et verdifullt menneske med noe å bidra med. Eller søk på nettet for eksempel. Det finnes mange nettsteder med en mengde råd og tips for å få bedre selvtilitt/bygge opp selvfølelsen. Noen er kanskje litt "far out" og amerikanske i formen - men hvis man bruker litt tid på å lete og sette seg litt inn i det, så finner man mye informativt og bra også. Mange har gjort og gjør det, og i mange tilfeller er det alt som skal til! Ønsker deg lykke til og en riktig God Jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. desember 2002 #4 Del Skrevet 24. desember 2002 Vet du hva? Jeg har truffet menn som har hatt lite og bortimot ingen sex før de traff meg, men det klarte jeg ikke å gjette. Så for min del var akkurat det helt likegyldig. Jeg hadde nok falt for deg uansett jeg :D En lost case er du så absolutt ikke. Så hiv deg ut i det! Ut å lek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lemmy 31 Skrevet 24. desember 2002 #5 Del Skrevet 24. desember 2002 haløjsa lemmy , men har du tænkt på at prøve en kontakt anonce måske det kunne hjælpe, det med udseened har jo ikke nogen betydning det er det indre som tæller når man leder efter livs ledsager, men er man ude efter et one night stand stiller man andre kriterer der går man mere efter drømme fyre/baben da går man ikke efter den lille beskedne typen som sidder helt alene i et hjørne, men ofte er det ham man ender oppe med som ægtemand da han er den pålidlige typen som man kan stole på :D så ikke gi op du, der er helt sikkert en sød jente derude til dig også :D jeg var 32 før jeg mødte min kæreste og ham mødte jeg faktisk på chatt på nett så man mødes de underligste steder så stå på og lykke til jeg har inntrykk av at det stort sett er menn som setter inn kontaktanonser. Har prøvd det men fikk ingen svar jeg er heller ikke noe særlig glad i å danse, og det er jo jenter flest. p.g.a min uerfarenhet så ønsker jeg helst en kvinne som er noen år yngre enn meg, men det er ikke et absolutt krav. jeg synes det blir flaut å avsløre at jeg har så liten erfaring med det annet kjønn. Min beskjedenhet og usikkerhet har vært en plage nesten hele livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 24. desember 2002 #6 Del Skrevet 24. desember 2002 Rett deg opp og skyv skuldrene tilbake!!!! Mange kvinner liker selvsikkre menn! -Kanskje det er derfor de er usikre selv?? Mer selvtillitt får du når du oppfatter at du er god til noe!!! Meld deg på dansekurs om du ikke kan å danse da vell!!!!! Da får du jo både ta i damene og snakke med dem!!! (om du er flink med ordene dine, så kan du nok få dem til å le også, og det liker vi damer! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 25. desember 2002 #7 Del Skrevet 25. desember 2002 kære lemmy du skal da ikke være ked af at du ikke kan danse, jeg elsker at danse men min kæreste har været DJ i mange mange år og har fået nok af danse steder han vil heller sidde på en rolig pub og prate, vi har været sammen i 6 år og jeg har aldrig taget en svingom med ham, jeg synes jo det er lidt trist, man han har så mange andre verdier at jeg kan leve med det, og så han han til og med engang været break danser mester, så han kan danse han bare vil ikke.... ved ikke hvilket blad du satte ind din anonce i, men det er første gang jeg har hørt at nogen ikke har fået svar, måske du skulle prøve chatten den virkede for mig, en ting er jo vigtig er at man er sig selv og ærlig, ikke lader som om man er noget man ikke er som mange har en tildens til at gøre det er jo så fristende når folk ikke kan se en..... det med din selvtillid, selvom den er lav og altid har været det kan der fixes på det, man kan faktisk gå på kursus og lære sig at blive stærkere.. du kan jo prøve dette ved det lyder dumt men gør det selv hver dag :D sig til dig selv i spejlet om morgen " godmorgen smukke hvor er jeg dejlig" jeg ved det lyder tåbelig med de kloge hover siger det er sundt for egot... nu ved jeg jo ikke hvor i landet du bor og du siger du bor på et lille sted, ved jo ikke hvor lang tid det tager for dig at komme på en lidt større plads, jeg kan se her hvor jeg bor som også er et bitte lille plads hvor alle kender alle, der går der også nogle single mænd rundt, en som er overvægtig og har aldrig haft kærester som ungdom som de fleste på grund af sin vægt, men han er verdens sødeste fyr og heldig den jente som får ham, men han fant sig en kæreste som ikke var fra byen.. og jeg tror det er den mulighed du har du må ud og søge efter en derude.. går vel også ud fra at du har venner af eget køn, i kan jo tage på tur til stor byen, behøver jo ikke gå på disco men gå på cafe eller pub, der slipper du jo at måtte op og sprælle med benene.. og så ville jeg vis jeg var dig prøve at sætte en anonce i et blad igen eller flere ikke gi op ikke altid ting sker i første forsøg :D så prøv at få humøret op og tænk positivt, og ikke gi op men sig til dig selv at dette skal du få til..... rigtig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2002 #8 Del Skrevet 25. desember 2002 "Lost case" er du bare hvis du bestemmer deg for det, og det gjør du jo ikke, du tar jo tak i problemet og ønsker å gjøre noe med det. BRA! Du er på god vei. Dette med sjenerthet er vel det største hinderet, regner jeg med. For om en ønsker kontakt med folk, må en gjøre noe for det. Jeg mener ikke at du plutselig skal bli partyets midtpunkt, men en må kunne ta litt initiativ, og følge opp når noen snakker med en. Det er ikke farlig, og de aller fleste er glad for at noen snakker med dem, enten det er på fest, på jobben, eller et hvilket som helst annet sted der en treffer noen. Begynn i det "små", ikke forvent for mye av deg selv til å begynne med, og så vil det etterhvert gli bedre. Min erfaring er i hvert fall at jeg måtte trene meg selv til å bli selskapelig, jeg er ikke noe midtpunkt, men jeg prøver, og det går bedre! Så etterhvert blir det enklere å snakke med jenter, flørte litt etc. Depresjoner gjør jo heller ikke saken bedre. Det bør du gjøre noe med. Jeg har også lidd av depresjoner, og jeg skjønner at det ikke er lett å føle seg vel da. For det er vel det viktigste. Gjør mest mulig for deg selv slik at du føler deg vel, og det blir enklere å møte verden. Liten seksuell erfaring er ikke noe problem. Er du ærlig og åpen, vil du lære fort Alle er forskjellige, så hver gang en treffer noen nye, må en gjennom en læreprosess. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2002 #9 Del Skrevet 25. desember 2002 kære lemmy det med din selvtillid, selvom den er lav og altid har været det kan der fixes på det, man kan faktisk gå på kursus og lære sig at blive stærkere.. du kan jo prøve dette ved det lyder dumt men gør det selv hver dag :D sig til dig selv i spejlet om morgen " godmorgen smukke hvor er jeg dejlig" jeg ved det lyder tåbelig med de kloge hover siger det er sundt for egot... nu ved jeg jo ikke hvor i landet du bor og du siger du bor på et lille sted, ved jo ikke hvor lang tid det tager for dig at komme på en lidt større plads, jeg kan se her hvor jeg bor som også er et bitte lille plads hvor alle kender alle, der går der også nogle single mænd rundt, en som er overvægtig og har aldrig haft kærester som ungdom som de fleste på grund af sin vægt, men han er verdens sødeste fyr og heldig den jente som får ham, men han fant sig en kæreste som ikke var fra byen.. og jeg tror det er den mulighed du har du må ud og søge efter en derude.. rigtig god jul god jul tilbake :D noe kurs er ikke aktuellt, hverken i dansing eller annet jeg planlegger derimot å ta meg en tur på en fest i romjula, men jeg forventer ingenting. det er i bunn og grunn ikke utseende jeg plages så veldig med. Jeg regner mitt utseende som middels. 1.88 høy, 99 kg, mørkhåret Den dårlige selvtilliten fører kanskje til at jeg nevurdere mitt utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lemmy 31 Skrevet 25. desember 2002 #10 Del Skrevet 25. desember 2002 sorry det siste innlegget (gjest) var av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dance Skrevet 25. desember 2002 #11 Del Skrevet 25. desember 2002 Ja, for mangen er dette utrolig synd.. men en ting lenny_31: Du leter etter en dame som du vil vere glad i og leve med, og ha god sex med. Hvorfor spørr du da etter et One Night Stand? Mulig jeg er bak mål..sorry om jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lemmy Skrevet 26. desember 2002 #12 Del Skrevet 26. desember 2002 Ja, for mangen er dette utrolig synd.. men en ting lenny_31: Du leter etter en dame som du vil vere glad i og leve med, og ha god sex med. Hvorfor spørr du da etter et One Night Stand? var vel fordi jeg savner både erotikk og et forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dance Skrevet 26. desember 2002 #13 Del Skrevet 26. desember 2002 Ok. greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå