Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg skal bruke løsvipper, sånne hele som man først tar på lim og så setter man de på.

Hva gjør jeg? må jeg klippe de til? hvordan får dere bort limet etter bruk? for det er med en hel tube med lim, så da kan de jo brukes flere ganger?

Sminke tips? hvorfan får man sminket seg pent med løsvipper?

Skal man ha mascara på? eyeliner? hvordan gjør dere det? er det bare meg eller skal det føles som om man har lodd på øyene;)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Klipp til slik at det kun blir ca 2 cm, sett på lim på vippen, påfør vippen ytterst på øyelokket. Hold rolig litt slik at det får festet seg.

Jeg bruker en grillspyd-pinne jeg har knekt av til å klemme lille vippen på plass, in lack of a better object, fingrene blir forstore...

Etter de sitter, sminker du som vanlig, vær litt forsiktig med å være for hardhendt med mascara-påføringen a... husk; ta en tynn kant med kajal penn eller flytende nederst langs vippekanten på øyelokket, for da skjuler du de uekte vippene bedre.

Kaster de som regel etter bruk, fjerner de med vann bare, ikke dra de av, da kan du oxo dra med dine egene vipper. Klipper nye 2 cm, til hele vippen er brukt opp.

Jeg kjøper alltid LONG, så klipper jeg lengden når jeg er ferdig sminket.

:rosasmil: :rosasmil: :rosasmil: :rosasmil:

Endret av M.P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...