Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min er veldig bastant og sta.

Når vi diskuterer får han svarte øyne og hever stemmen.

Han vrir på det jeg sier og får det til å høres ut som at jeg alltid har feil.

Jeg er veldig sliten og føler ofte at jeg må gå på tærne når jeg er sammen med han.

Ofte gruer jeg meg litt til vi skal møtes fordi jeg ikke orker å diskutere.

De gangene jeg tar opp problemet blir han sint på meg. Han sier at grunnen til at vi diskuterer så mye er fordi jeg ikke klarer å legge problemene bak meg.

Vet ikke hvorfor jeg skriver her, er bare så sliten.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

han høres ut som kjæresten min han der, men fordi jeg kjenner min kjæreste er han er flott mann alikevel. Han hever dog aldri stemmen og har aldri sagt et vondt ord,men jeg også blir sliten av at han vrir og vender på alt jeg sier.

Om han er en flott mann ellers burde han skjønne at sånn går det ikke an å h det. Spør deg selv om det er verdt det for sånn kunne jeg ikke hatt det. Kjæresten min er flott på alle andre måter, og som regle skjønner han det litt etterpå at han kanskje var litt vel vrang, men er for sta til å innrømme det med en gang.

Stol på deg selv og ikkela han få deg til å tenke annerledes.

Gjest Gjest
Skrevet

at du av og til kvir deg til å møte han sier jo litt? gjør det ikke? jeg hadde ikke taklet en type som var slik mot meg. han behandler deg ikke slik du fortjener. man skal høre på hverandre, støtte hverandre osv..for all del, man skal krangle og, man kanke alltid være enig (det hadde vært kjedelig!), men man kan diskutere som du kaller det med respekt. "jeg har rett hele tiden holdningen" er bare frastøtende. jeg skjønner godtd at du er lei.

Gjest Lillemor43
Skrevet

Stikk av det forteste du kan er iallefall mitt råd. Min mamma har vært gift med en sånn i snart 30år og hun er bare en skygge av seg selv.

Hun går på tå hev ALLTID. Kan aldri være seg selv. ALDRI ha sin egen menig. Han blitt også svart i øya når noen sier han imot.

Og han har gjort langt verre ting også som jeg ikek vil gå innpå her. Men tro meg, det blir ikke bedre.

IKKE la deg fange i et forhold som vil trykke deg ned. Sannsynligvis for alltid. Slike mennesker får deg alltid til å bli. Tilslutt tror du at det er din skyld, og at du ikke fortjener bedre.

Min mamma fortjener bedre, og jeg håper han forsvinner ut av livet hennes før det er for seint.

Skrevet (endret)

Jeg ville aldri tillatt meg selv og hatt en kjæreste jeg hadde grua meg til å møte.

Det synes jeg ikke du skal gjøre heller. Du er sikkert klar over det selv også, at det blir helt feil...

Man skal glede seg og se frem til å møte kjæresten sin! ;)

Endret av vimsat
Skrevet

Om du kvier deg til å møte noen du i teorien skal glede deg til å se igjen, så tror jeg du finner svaret på problemet ditt i den setningen der altså. Mer sier ikke jeg om den saken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...