Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Frk Åberg
Skrevet
det store spørsmålet er hvordan det kan gjennomføres i praksis; skal man ta homsetest før man slipper inn? eller skal vi begynne å sy rosa stjerner på klærne til homofile?

Bra innlegg!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Dette MÅTTE bare komme fra en FrP-"politiker".

Gud hjelpe meg. Føyer seg inn i rekken over idiotisk-morsomme utspill fra den kanten. Greit for meg, så har vi noe å le av.

Gjest Miloine
Skrevet

Dette er homohets :frustrert:

Uansett: Er det bare homofile som har sex på stranden? Finns det ingen hetrofile som har eller har hatt det?

Siterer:«Vanlige heterofile mennesker har uttalt at de nå føler ubehag med å oppsøke for eksempel offentlige svømmehaller og badestrender, kjente treff- og sjekkesteder for homofile. De føler et sterkt ubehag ved tanken på at lesber og homoer kanskje ligger og sikler og vurderer dem som potensielle objekter.» :ler:

Er det bare homofile som "sikler "på hverandre - finns det ingen hetrofile som "sikler" på andre hetrofile :klø: :riste::ler:

I det hele tatt, er det slik at alle sikler på hverandre når vi er på stranden uansett legning - nope!

Vel godtfolk, han har blitt anmeldt!

http://www.fvn.no/nyheter/lister/article380428.ece

*tommelen opp*

Skrevet

Helt utrolig, det er da vel ikke noe verre med homoseksuelle som sikler etter potensielle objekt enn om det er heterofile som gjør det samme?

Skrevet (endret)
Helt utrolig, det er da vel ikke noe verre med homoseksuelle som sikler etter potensielle objekt enn om det er heterofile som gjør det samme?

Alle kvinner drømmer nå om at en barsking som Djøsland skal sikle etter dem på stranda.

Selv stemmer jeg for en stygg-fri strand. Skrekk og gru, tenk om en stygg mann/kvinne ser på en vakker kvinne/mann?! Et forbud som kanskje er litt vanskelig å overholde, men klarer vi å holde stranda fri for homser, skal vi iallfall klare å holde stranda fri for de aller styggeste. Egentelig burde vi hatt kjønnssegregerte strender, for å slippe problemer.

edit: forbud-forbund, potet-potetsalat

Endret av punktom
Gjest Gjest
Skrevet

tja, er det forskjell på dette og at naturister har egne strender ? Jeg ville følt meg brydd hvis jeg og min familie ble liggende på stranden ved siden av en gjeng med naturister, en gjeng med bråkete ungdommer eller en gruppe homofile eller lesbiske personer. Jeg er ingen av delene selv, og må få lov til å velge bort alt dette hvis jeg vil. Basta !

Gjest Miloine
Skrevet (endret)
Alle kvinner drømmer nå om at en barsking som Djøsland skal sikle etter dem på stranda.

Selv stemmer jeg for en stygg-fri strand. Skrekk og gru, tenk om en stygg mann/kvinne ser på en vakker kvinne/mann?! Et forbund som kanskje er litt vanskelig å overholde, men klarer vi å holde stranda fri for homser, skal vi iallfall klare å holde stranda fri for de aller styggeste. Egentelig burde vi hatt kjønnssegregerte strender, for å slippe problemer.

:ler: ja, ja!

Jeg lurer på hvordan Djøsland har tenkt (eh, hadde tenkt) å gjennomføre dette!

Hvordan skal han kontrolere dette?

:idesmil: selvsagt - nå var jeg dum! Han må jo da så klart bruke xxxxx antall penger på å innføre:

Homopass

Hetropass

Bifilpass

!!!!!!

*selvsagt*

Videre sette opp vakter rundt omkring på de forskjellige strendene, så det eks. ikke kommer en kikker av en eks. bifil på de homofiles stran etc...

Puktom: Når det gjelder Støgge og mindre pene....vel, hvem skal avgjøre det - jo vaktene rundt alle de forskjellige strendene så klart

Det som kan bli et problem her, er dersom noen er uenig med vakten som slapp inn noen dem syns er pen og en annen syns den personen var stygg..... :klaske:

Det blir mange nye arbeidsplasser i såfall, på sommerstid - det skal Djøsland ha ;)

Kanskje strendene rett og slett kun bør disponeres av pene småbarn :klø:

Mitt slagord: Hver mann, sin strand! ;)

:ironi:

(med Norges kystlinje burde vel dette la seg gjøre eller?)

Endret av Miloine
Gjest Lovegeckos
Skrevet

Jeg stemmer for en idiotfri strand.

Djøsland ville da være den første til å bli nektet adgang ;)

Gjest Miloine
Skrevet (endret)
Jeg stemmer for en idiotfri strand.

Djøsland ville da være den første til å bli nektet adgang ;)

:Nikke: og hans tilhengere!

det store spørsmålet er hvordan det kan gjennomføres i praksis; skal man ta homsetest før man slipper inn? eller skal vi begynne å sy rosa stjerner på klærne til homofile?

Pass til alle de homofile, lesbiske, bifile og hetrofile - samt en haug av vakter som passer på at ikke feil mann smugtitter mot feil strand! :ler:

Så "enkelt" kan det gjøres - billig er det sikkert også! :ironi:

Endret av Miloine
Gjest Miloine
Skrevet
tja, er det forskjell på dette og at naturister har egne strender ? Jeg ville følt meg brydd hvis jeg og min familie ble liggende på stranden ved siden av en gjeng med naturister, en gjeng med bråkete ungdommer eller en gruppe homofile eller lesbiske personer. Jeg er ingen av delene selv, og må få lov til å velge bort alt dette hvis jeg vil. Basta !

Ja det er forskjell på om naturister har egne strender og at homofile får egne strender!

En gjeng med bråkete ungdom - forståelig!

Hvorfor vil du velge bort (du kan så klart si at du vil velge det bort)homofile fra stranden?

Men hvordan kan du vite om en person er homofil eller lesbisk?

Tror du virkelig at 2 gutter runker hverandre eller tar hverandre bakfra på stranda offentlig, noe mer enn det et hetrofilt par ville ha gjort?

Det samme er det med 2 jenter!

Tror du at homofile er så lite dannet i forhold til hetrofile? Hvorfor tror du det?

Tror du virkelig at det eneste som står i hode på de ikke hetrofile er sex?

Gjest Gjest svarer
Skrevet
Ja det er forskjell på om naturister har egne strender og at homofile får egne strender!

En gjeng med bråkete ungdom - forståelig!

Hvorfor vil du velge bort (du kan så klart si at du vil velge det bort)homofile fra stranden?

Men hvordan kan du vite om en person er homofil eller lesbisk?

Tror du virkelig at 2 gutter runker hverandre eller tar hverandre bakfra på stranda offentlig, noe mer enn det et hetrofilt par ville ha gjort?

Det samme er det med 2 jenter!

Tror du at homofile er så lite dannet i forhold til hetrofile? Hvorfor tror du det?

Tror du virkelig at det eneste som står i hode på de ikke hetrofile er sex?

Vet ikke helt hvordan du ser på ikke-heterofile selv i og med at de situasjonene du beskriver akkurat for mennesker med denne legningen ikke er noe man ser til daglig på en strand (uansett legning). Der er jo de aller fleste for å bade og slappe av i sola, gjerne med familie og venner. Men om det hadde skjedd ville jeg hatt problemer med å forklare mine barn hva dette var, og følt et like stort ubehag som som det var to heteroseksuelle som gjennomførte et samleie ved siden av oss. Og en naturist - i vår familie er vi ikke naturister og er vant med og har tradisjon for å ha badetøy på når vi går på stranda. Det har vi tenkt å fortsette med samme hva. Men vi går ikke på naturist strender eller til steder der vi vet ungdom samles. Og det er greit fordi jeg har et valg. Og det vil jeg fremedeles ha, forstår du ?

Det er nok en annen diskusjon, men jeg forstår selvsagt at ikke-heterosekuelle er helt vanlige mennesker med mer eller mindre utagerende adferd. Jeg vet at de ikke er udannet, men synes spesielt homofile taper seg ved måten de "promoterer" legningen sin på.

Gjest Gjest
Skrevet

:overrasket:

Vet ikke helt hvordan du ser på ikke-heterofile selv i og med at de situasjonene du beskriver akkurat for mennesker med denne legningen ikke er noe man ser til daglig på en strand (uansett legning). Der er jo de aller fleste for å bade og slappe av i sola, gjerne med familie og venner. Men om det hadde skjedd ville jeg hatt problemer med å forklare mine barn hva dette var, og følt et like stort ubehag som som det var to heteroseksuelle som gjennomførte et samleie ved siden av oss. Og en naturist  -  i vår familie er vi ikke naturister og er vant med og har tradisjon for å ha badetøy på når vi går på stranda. Det har vi tenkt å fortsette med samme hva. Men vi går ikke på naturist strender eller til steder der vi vet ungdom samles. Og det er greit fordi jeg har et valg. Og det vil jeg fremedeles ha, forstår du ?

Det er nok en annen diskusjon, men jeg forstår selvsagt at ikke-heterosekuelle er helt vanlige mennesker med mer eller mindre utagerende adferd. Jeg vet at de ikke er udannet, men synes spesielt homofile taper seg ved måten de "promoterer" legningen sin på.

De fleste ville ha reagert uanset hvem legning folk måtte ha hvis de hadde seg på stranden. Ikke hetrofile er vel ikke noe værre enn hetrofile?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...