Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

«føler et sterkt ubehag ved tanken på at lesber og homoer kanskje ligger og sikler og vurderer dem som potensielle objekter»

Vell jeg er ikke bekymret over at homser og lesber sitter å vurdere meg. Jeg hadde heller vert bekymret hvis de overfalt meg, ikke før det.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Ja, for det er så mye bedre å bli beglodd av det motsatte kjønn :roll:

Er det virkelig noen som tenker sånn? :overrasket:

Gjest StoreSky
Skrevet

:ler: For en dust! På andre kjenner man seg selv kanskje...?

*hva skjuler Djøseland...??* muahhaha

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Kanskje litt pubertal FrP-artikkel, men han skrev det vel som en "protest" mot mobilfrie strender.

Skrevet
Ja, for det er så mye bedre å bli beglodd av det motsatte kjønn :roll:

Er det virkelig noen som tenker sånn? :overrasket:

Sært. Da vil jeg ha en strand hvor det bare er smellvakre kvinner, som har adgang av det kvinnelige kjønn utenom meg, med fantastiske kropper slik at jeg slipper at manfolk glor på meg når jeg ligger på stranda. :roll:

Skrevet

hei

da trenger jeg ikke og legge inn en tråd om dette emnet da :ler: vel vis det er ironisk går det jo kanksje an men hvis ikke så er det drøyt :)

hilsen

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo samme sted de har mobilfri strand fordi noen er "allergiske" mot mobilstråling (meget diffus og ikke særlig dokumentert lidelse... Jeg tar meg den frihet å mistenke allergikerne for å ha større problemer med fantasien enn strålingen). Det er vel en grunn til at plassen heter Fars-und. Er det denne "byen" Trangviksposten hadde som utgangspunkt?

Gjest Piper
Skrevet

Og medlemmer av FRP blir tydeligvis ikke bedre :ler:

Skrevet
http://www.nettavisen.no/innenriks/politik...ticle679514.ece

Er det noen som tror at Djøseland sånn i utgangspunktet har vært veldig plaget med intens sjekking fra enten hetero- eller homofile de senere årene?

Mulig jeg er fordomsfull, men jeg tror ikke Djøseland har vært plaget, nei. Mulig han har en søt liten mage som trekker folk, men at de har stått i kø tror jeg ikke! Jeg hersker for øvrig over en liten, privat strand hvor jeg kan love at ingen orker å se to ganger på Djøseland! (Tror vi er omtrent 50/50 med godt voksne homofile/heterofile) :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

det store spørsmålet er hvordan det kan gjennomføres i praksis; skal man ta homsetest før man slipper inn? eller skal vi begynne å sy rosa stjerner på klærne til homofile?

Gjest Piper
Skrevet
det store spørsmålet er hvordan det kan gjennomføres i praksis; skal man ta homsetest før man slipper inn? eller skal vi begynne å sy rosa stjerner på klærne til homofile?

Godt spørsmål :legrine:

Gjest synseren
Skrevet

Dette er så latterlig at det ikke er noe vits i å kommentere det :legrine:!!

Skrevet

Satt og måpte da jeg leste artikkelen.

Gale mann.

Hjelper ikke om det er ironisk ment.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg for min del vil gjerne ha en strand hvor jeg kan være sikker på at ikke menn som jeg ikke finner attraktive kan titte og ha mulige fantasier om meg eller min datter... eller kvinner som sikler på sønnene mine... videre vil jeg også at mine nieser og nevøer skal spares for blikk fra mulige pedofile..

Hvordan løser man dette? Stenge alle strender?

Skrevet
Hvordan løser man dette? Stenge alle strender?

Vi nekter bare mysan adgang til alle strender.

Gjest Gjest
Skrevet
«føler et sterkt ubehag ved tanken på at lesber og homoer kanskje ligger og sikler og vurderer dem som potensielle objekter»

er'n redd han skal bli tiltrukket kanskje?? :legrine::legrine:

Nei, et sted går grensen. er ikke særlig for homser og lesber, men etter å ha et par venninner som plutselig ble det bryr jeg meg lite. Så lenge de ikke kliner mitt i trynet mitt!

Kunne jo velge, enten avise venninnene mine, eller godta de som de er. Selvfølgelig godtok jeg dem som dem er! de legger jo ikke akkurat an på meg heller da!

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet (endret)
Nei, et sted går grensen. er ikke særlig for homser og lesber, men etter å ha et par venninner som plutselig ble det bryr jeg meg lite. Så lenge de ikke kliner mitt i trynet mitt!

Kunne jo velge, enten avise venninnene mine, eller godta de som de er. Selvfølgelig godtok jeg dem som dem er! de legger jo ikke akkurat an på meg heller da!

Enig. Jeg har ikke noe imot homser, bare jeg ikke plutselig får en stiv en i rompa når jeg bøyer meg etter såpe i dusjen.

Lame ass

Endret av Slangen
Gjest Gjest
Skrevet
Sært. Da vil jeg ha en strand hvor det bare er smellvakre kvinner, som har adgang av det kvinnelige kjønn utenom meg, med fantastiske kropper slik at jeg slipper at manfolk glor på meg når jeg ligger på stranda. :roll:

mener du meg Naria :ler::ironi:

Skrevet

Hva er denne ideen homofobe åpenbart har, om at homofile er konstant sprengkåte og kaster seg over alt innen rekkevidde? Har aldri hatt ubehaglige oplevelser med å ha blitt sjekket opp (eller siklet på og blitt vurdert som potensiellt objekt, som han så sjarmerende formulerer det) av lesbiske. Klåfingra og pågående menn derimot...

Forøvrig trode jeg apartheid var utgått på dato...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...