mee mee Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 (endret) inspirert av tråden om de dårlige sidene til parteren din, tenkte jeg å finne ut hvilken dårlige sider har DU? mine: -lat! -tv-slave (til tider) -rotete -vimsete -gullfisk hukommelse -dårlig til å si fra når jeg er missfornøyd -sutrete (til tider) -dårlig selvdispilin (trening, skole) -gråter lett -kort lunte ja, det var vell det.. Endret 7. juli 2006 av mee mee
Gjest Hilde79 Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Hmmm.... selvransakelse... vel.. jeg kan være: - Utålmodig - Stolt - Arrogant - Bråsint - Irritabel
Gjest Pet Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 -gull fisk hukommelse -dårlig selv dispilin ← Du glemte "Dårlig på orddeling"!
Gjest Chrizzy Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 Jeg vet ikke alltid hva jeg egentlig mener. Kan se en sak fra så mange sider at jeg blir helt forvirret tilslutt. Så vet jeg ikke ut eller inn, hva som er rett eller galt. Jeg holder mye for meg selv. Det merker man bare når man har kjent meg lenge, for jeg virker nok veldig åpen. Jeg er ikke særlig strukturert...
liv Skrevet 7. juli 2006 #5 Skrevet 7. juli 2006 -skravler for mye -vimsete -rotete -utålmodig -krass Og sikkert mye mer
Gjest King James Skrevet 7. juli 2006 #6 Skrevet 7. juli 2006 -gullfisk hukommelse ← At gullfisk har dårlig hukommelse er faktisk en myte som er motbevist, Det er vitenskapelig bevist at gullfisker har god hukommelse. uansett mine dårlige sider. Er kanskje litt for stille og snakker ikke så mye. Ja det er alt
tuji Skrevet 7. juli 2006 #7 Skrevet 7. juli 2006 *litt for direkte av og til *lat *ekstremt dårlig på å holde det ryddig *null økonomisk sans *hissig *pessimistisk
Gjest Gjest_Mimi_* Skrevet 7. juli 2006 #8 Skrevet 7. juli 2006 LAAANGSINT LITT FOR SJENERT AV OG TIL SVIMETE:klaske: NEGATIV UBESTEMMELIG FLYKTER FRA PROBLEMER
Arkana Skrevet 7. juli 2006 #9 Skrevet 7. juli 2006 Jeg er utålmodig, vil gjerne at ting skjer nå. Relativt snarsint, men heldigvis ikke langsint. Litt for innadvendt. Har nok ikke verdens beste økonomiske sans (og er derfor veldig glad for at vi har god råd). Litt for lat, og litt for glad i alt som er fett og søtt og godt.
Wonderwoman Skrevet 7. juli 2006 #10 Skrevet 7. juli 2006 Har store problemer med å holde det ryddig rundt meg. Å rydde går fint, men ikke etterhvert, her er det skippertaksmetoden som gjelder. Tendenser til melankoli og negativ tankegang. Jeg kan grubling! Noen ganger MÅ jeg være alene, og da kan jeg være ganske avvisende og ekkel hvis jeg føler meg presset til å være sosial... Gjerne i forbindelse med PMS. Ikke så flink til å sette grenser i forhold til hva andre forventer av meg. Makelig anlagt Vanskelig for å bestemme meg. Litt for flørtete... Utålmodig. Nådeløst sinne. Blir sjelden sint, men når det først braker løs.... Og sist men ikke minst: Jeg kverulerer... Huff.
Viviwoom Skrevet 8. juli 2006 #11 Skrevet 8. juli 2006 Jeg glemmer alltid å skylle av syltetøyskjea etter at jeg har brukt den
*Enigma* Skrevet 8. juli 2006 #12 Skrevet 8. juli 2006 Jeg er: * utålmodig * til tider krass * litt sytete og grinete i blant * vimsete og rotete * til tider arrogant og sta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå