Amanlis Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Hva synes dere om å levere gave til brudeparet i kirken når man ikke skal på festen? Eller bør man levere gaven dagen i forveien?
Gjest lillelou ii Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Tror jeg ville levert den dagen før,jeg. Kan sikkert fort bli mye styr,stress og rot på selve dagen.
tuji Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 De kan ikke akkurat gå og bære på den når de skal til fotograf og sånt. Gi den i så fall til en av foreldrene eller noe.
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 Jeg har levert gave i kirken, til den som delte ut kirkeprogram. Og jeg har levert kvelden før.
Malama Skrevet 7. juli 2006 #5 Skrevet 7. juli 2006 For all del ikke gi til brudeparet i alle fall. Til den som deler ut programmer (med mindre dette er barn, som kanskje ikke vet hva de skal gjøre med den...) eller foreldre/søsken, på t tidspunkt da de har god tid til å få lagt den i bilen sin, og slipper å stresse rundt med den. Synes det er bedre å levere på "adresse for dagen", eller kvelden før, egentlig.
Amanlis Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2006 Jeg ha ikke tenkt å levere den til brudeparet, men søsken eller noen jeg vet skal på festen. Stakkars brudepar kan ikke bli lesset ned av gaver, de skal jo bare smile holde rundt hverandre og bruden skal bære buketten.
Malama Skrevet 7. juli 2006 #7 Skrevet 7. juli 2006 Stakkars brudepar kan ikke bli lesset ned av gaver, de skal jo bare smile holde rundt hverandre og bruden skal bære buketten. ← sånn omtrent det ja. (vil ikke kalle dem "stakkars" da, men ) Det går sikkert greit, slik du tenker.
Gjest svanemor Skrevet 7. juli 2006 #8 Skrevet 7. juli 2006 Det er bare å finne noen gjester det, det gjør ikke noe om du kjenner dem eller ei. Jeg har flere ganger henvendt meg til festkledte personer på vei ut av bilen sin, med spørsmål om de er gjester i bryllupet. Alle gangene har de tatt i mot gaven fra meg og tatt den med seg til selskapslokalet for meg. Går helt fint det!
Cupcake Skrevet 7. juli 2006 #9 Skrevet 7. juli 2006 Ville ihvertfall ikke gitt det til brudeparet. Men å gi det til noen som skal på festen høres helt greit ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå