Gjest Kyprosferie Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Hei, Skal til kypros i ferien (aug), vi gleder oss veldig og er allerede igang med seksuelle fantasier for oppholdet og hva vi kan gjøre i varmen. Noen som har lignende følelser i disse dager (det sitrer i hele kroppen)? Er det noen som har opplevelser i fra kypros som kan deles med oss? Har aldri prøvd sex i vann, er dette behagelig, er redd for sårhet på grunn av at all smøring forsvinner i vannet. Mulig jeg tar feil. Mvh Forventningsfull.
Assi Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Kan ikke dele mine erfaringer med deg. Det som er deilig for meg trenger ikke være deilig for deg.
Gjest Hilde79 Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 Hei, Skal til kypros i ferien (aug), vi gleder oss veldig og er allerede igang med seksuelle fantasier for oppholdet og hva vi kan gjøre i varmen. Noen som har lignende følelser i disse dager (det sitrer i hele kroppen)? Er det noen som har opplevelser i fra kypros som kan deles med oss? Har aldri prøvd sex i vann, er dette behagelig, er redd for sårhet på grunn av at all smøring forsvinner i vannet. Mulig jeg tar feil. Mvh Forventningsfull. ← Hehe Skjønner dere veldig godt jeg Skal ikke akkurat til Kypros, men det er mye morro man kan gjøre på hytta og! Angående det med smøring og sex i vann; jeg vet at man helst ikke skal bruke silikonbasert glidemiddel, men det går hvertfall ikke så lett bort i vann. Du kan jo gjøre et unntak og bruke dette i vannet. Kos dere masse!!!!!
tattoopia Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 sex i vann er litt oppskrytt etter min smak. men en mørk strand. med havet som slår mot stranden å sjansen for å bli ferska er jo litt bra
Gjest Hedda Gabler Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 En av grunnene til at jeg ikke gidder dra til Syden er alle som knuller i badevannet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå