Gå til innhold

Kåt bare ved tanken

Fremhevede innlegg

Gjest Kyprosferie
Skrevet

Hei,

Skal til kypros i ferien (aug), vi gleder oss veldig og er allerede igang med seksuelle fantasier for oppholdet og hva vi kan gjøre i varmen.

Noen som har lignende følelser i disse dager (det sitrer i hele kroppen)?

Er det noen som har opplevelser i fra kypros som kan deles med oss?

Har aldri prøvd sex i vann, er dette behagelig, er redd for sårhet på grunn av at all smøring forsvinner i vannet. Mulig jeg tar feil.

Mvh

Forventningsfull.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke dele mine erfaringer med deg. Det som er deilig for meg trenger ikke være deilig for deg.

Gjest Hilde79
Skrevet
Hei,

Skal til kypros i ferien (aug), vi gleder oss veldig og er allerede igang med seksuelle fantasier for oppholdet og hva vi kan gjøre i varmen.

Noen som har lignende følelser i disse dager (det sitrer i hele kroppen)?

Er det noen som har opplevelser i fra kypros som kan deles med oss?

Har aldri prøvd sex i vann, er dette behagelig, er redd for sårhet på grunn av at all smøring forsvinner i vannet. Mulig jeg tar feil.

Mvh

Forventningsfull.

Hehe :) Skjønner dere veldig godt jeg ;) Skal ikke akkurat til Kypros, men det er mye morro man kan gjøre på hytta og!

Angående det med smøring og sex i vann; jeg vet at man helst ikke skal bruke silikonbasert glidemiddel, men det går hvertfall ikke så lett bort i vann. Du kan jo gjøre et unntak og bruke dette i vannet. Kos dere masse!!!!!

Skrevet

sex i vann er litt oppskrytt etter min smak. men en mørk strand. med havet som slår mot stranden å sjansen for å bli ferska er jo litt bra

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

En av grunnene til at jeg ikke gidder dra til Syden er alle som knuller i badevannet.

Gjest Gjest
Skrevet

Dont drink the wather,the fish fuck in it :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...