moonmood Skrevet 23. desember 2002 #1 Skrevet 23. desember 2002 Hei! Jeg driver å planlegger nyttåraften med både gode venner og venners-venner. Vi kommer nok til å ha det veldig bra uten noen leker eller annet sprell (det kommer jo av seg selv!), men det hadde vært artig om noen hadde noen gode forslag til selskapsleker e.l. for både ha det gøy og for å myke opp stemningen! Vi er fra 19 - 26, de fleste rundt 23-24. Og alkohol er del av festen for de som lurte. God jul alle sammen!
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2002 #2 Skrevet 26. desember 2002 http://fuv.hivolda.no/prosjekt/stenboi/sel...lskapsleker.htm Vet ikke om det er for barnslig, du får jo se selv.
moonmood Skrevet 30. desember 2002 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2002 Hei! jeg skal se på de uansett jeg! :D takk skal du ha!
Gjest gummis- ikke logget inn Skrevet 30. desember 2002 #4 Skrevet 30. desember 2002 Vi har ofte spilt et spill paa nyttaarsaften. Det gaar som folgende:faa alle ta med en gave til rundt 10-50 kr som er pakket inn. Saa begynner man leken. Har to terninger, og faar man to like kan man velge en pakke. Naar alle pakkene er oppe, er det klart for runde II. Man setter da en klokke paa ca 10-15 min. Faar man to like naa kan man ta pakker fra de andre. Alkohol og kinkye saker pleier vaere mest rift om. Naar klokken ringer er spillet over. Pleier vaere veldig morro! (selvom jeg aldrig pleier vinne...)
Kosejente Skrevet 30. desember 2002 #5 Skrevet 30. desember 2002 Enig med Gummis..."pakkeleken" er utrolig morsom......hadde den da vi hadde "julebord" i vennegjengen.... Men vi pakket ikke opp pakkene....slik at vi ikke visste hva som var inni...synes dette er litt mer spennende.... I tillegg satt vi klokka på helt fra begynnelsen.....og det var kun en person som visste hvor lang tid leken skulle vare...det er litt av vitsen at "ingen" vet når klokka ringer... Noen satt igjen med null og noen satt med flere pakker....så pakket vi opp alle pakkene en etter en.... Vi holdt på i en time......
moonmood Skrevet 4. januar 2003 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2003 Hei og hå! Vi hadde en knall suksess av en nyttårsaften på hytta vi leide uten noen selskapsleker, men denne "pakkeleken" hørtes skikkelig morsom ut! Den ideen skal jeg ta med meg videre til noen andre arrangementer! Tusen takk! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå