Gjest gjesta Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Vi har endel gryter og panner i teflon. De skal visst ikke vaskes i oppvaskmaskin.. Men er det sååå farlig egentlig? ...... Er så slit å vaske de for hånd..
Krista83 Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Jeg har hvertfall vasken min stekapanne i teflon i oppvaskmaskinen, og den er fremdeles like god. Dette er ikke noe jeg gjør hver gang, men innimellom....
Lilletrollet Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 Jeg vasker dem ikke i oppvaskmaskina,fordi jeg har sett kjeler og panner som har blitt skikkelig stygge og slitt etter oppvaskmaskin bruk! Litt kjedelig at de mister teflon belegget...
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 Du får ikke noe igjen på garantien dersom de er vasket feil. Og tro meg, etter å ha vært flere år i bransjen - det er ikke vanskelig å oppdage feil bruk. Når det er sagt, er jeg fryktelig lat selv, og vasker alt mitt (bortsett fra kniver) i oppvaskmaskin. Har ikke hatt problemer med at teflonen flasser, men grytene og pannene blir fryktelig matte og stygge på utsiden.
Gjest Sabia Skrevet 7. juli 2006 #5 Skrevet 7. juli 2006 Jeg vasker som regel for hånd, men når jeg ikke gidder, tar jeg det i maskina. Tror ikke en gang i blant er farlig, så lenge det ikke blir hovedregelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå