Gjest gjesta Skrevet 7. juli 2006 #1 Del Skrevet 7. juli 2006 Vi har endel gryter og panner i teflon. De skal visst ikke vaskes i oppvaskmaskin.. Men er det sååå farlig egentlig? ...... Er så slit å vaske de for hånd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krista83 Skrevet 7. juli 2006 #2 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg har hvertfall vasken min stekapanne i teflon i oppvaskmaskinen, og den er fremdeles like god. Dette er ikke noe jeg gjør hver gang, men innimellom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 7. juli 2006 #3 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg vasker dem ikke i oppvaskmaskina,fordi jeg har sett kjeler og panner som har blitt skikkelig stygge og slitt etter oppvaskmaskin bruk! Litt kjedelig at de mister teflon belegget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #4 Del Skrevet 7. juli 2006 Du får ikke noe igjen på garantien dersom de er vasket feil. Og tro meg, etter å ha vært flere år i bransjen - det er ikke vanskelig å oppdage feil bruk. Når det er sagt, er jeg fryktelig lat selv, og vasker alt mitt (bortsett fra kniver) i oppvaskmaskin. Har ikke hatt problemer med at teflonen flasser, men grytene og pannene blir fryktelig matte og stygge på utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 7. juli 2006 #5 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg vasker som regel for hånd, men når jeg ikke gidder, tar jeg det i maskina. Tror ikke en gang i blant er farlig, så lenge det ikke blir hovedregelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå