Gå til innhold

Veldig forvirret!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er en jente som er helt utroolig forvirret.

Jeg har en kjæreste og tenner veldig på han og sånn, vi har sex omtrent hver dag.

Men de dagene jeg bare onanerer fantaserer jeg om jenter, men ikkje lesbe sex men at jeg liksom har en penis og jenten rir meg og sånn.

Hva er jeg? :ler:

Jeg tenker ikkje sånn når jeg har sex.

Flere som noen gang har fantasert sånn?

Ps jeg fantaserer ikkje at jeg er en gutt men en jente med penis... :forvirra:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Om du vil ha en merkelapp, “biseksuelt nysgjerrig” kanskje? Men jeg hadde nok bare sagt kreativ ;)

Skrevet

Shemale wannabe.

Neida. Bare fantaser i vei du, ikkeno galt i det.

Gjest Tore på sporet
Skrevet

Ikke godt å si hva du er, annet enn at du er deg selv..... ;-)

Noen fantasier kan forklares, andre ikke..... Som med forelskelse, man kan ikke alltid forklare hvorfor man forelsker seg i enkelte....

Nyt fantasien, jeg antar den tenner deg veldig siden du ofte fantaserer om det.

Gjest linkstarter
Skrevet

luerer på om det har noe med at eg ønsker å vite hvordan en manns orgasme er...

De får det omtrent hver gang liksom...

ganske urettferdig.

Skrevet
Ikke godt å si hva du er, annet enn at du er deg selv..... ;-)

Noen fantasier kan forklares, andre ikke..... Som med forelskelse, man kan ikke alltid forklare hvorfor man forelsker seg i enkelte....

Nyt fantasien, jeg antar den tenner deg  veldig siden du ofte fantaserer om det.

Det er ikke noe som heter "normalt" når det kommer til fantasier. I mesteparten av mine fantasier er jeg ikke med selv, en gang. Nei, det er ingen kikker-fantasier. F.eks. har jeg noen incest-fantasier, men ikke om min egen familie. Ikke om noen jeg kjenner, heller. Det som foregår av incest i mine fantasier er ansiktsløst og har ingenting med meg eller mine å gjøre. Det er rett og slett konseptet som tenner meg -- i fantasiland. I virkeligland synes jeg det er ekkelt.

Jeg har også voldtektsfantasier, men er aldri med hverken som offer eller overgriper. Ikke som observatør, en gang. Og igjen er dette noe som slett ikke tenner meg i det virkelige liv. Tvert imot.

Når jeg faktisk er med i fantasien selv, omhandler den mine egne erfaringer og nesten-erfaringer, jenter jeg faktisk kunne tenkt meg å ha sex med og ting jeg faktisk kunne tenkt meg å gjøre. Men jeg har flust med fantasier som jeg ikke har noe ønske om å realisere. Rett og slett fordi det er kun som fantasier de kan tenne meg.

Skrevet
luerer på om det har noe med at eg ønsker å vite hvordan en manns orgasme er...

De får det omtrent hver gang liksom...

ganske urettferdig.

Jeg er Hr. Unntak, hyggelig å møte deg. Det er dog sant at menn generelt får lettere orgasme enn kvinner, og at kvinner generelt har sterkere/lengre/flere orgasmer enn menn. Begge kjønn er imidlertid i stand til klimaks på lik linje med hverandre, det er kun et spørsmål om hva man har lært seg. Men det virker som om det er lettere for menn å lære seg å komme, og det virker som om det er lettere for kvinner å lære seg multiorgasmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...