Gjest Gjest_Milkmaiden_* Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Kan noen anbefale meg oppdrettere til minigriser som er seriøse og har renrasede canadiske minigriser? (vil ikke ende opp med et hengebuksvin heller:)
Bellybutton Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 hei, desverre vet jeg ikke om noen oppdrettere, men anbefaler deg å søke på det på nettet. Kommer mange opp da, og jeg har inntrykket av at det er flere seriøse. Feks denne: ) http://home.online.no/~marit-a3/index.html (håper jeg fikk det til.....) Vi har selv en minigris, men jeg mistenker at hun er litt hengebuk og... For oss betydde det lite, da vår gris bor ute, og sjelden er inne i huset. Hun deler et rom med en kanin i en liten låve. De har gang ut i en inngjerding og kan gå dit når det passer dem. Mot alle odds er de to verdens beste venner, og temmelig avhengige av hverandre. De sover inntil hverandre og kaninen nipper grisen i pelsen, men grisen jengjelder det ved å slikee den på hodet.... Håper du finner en gris du blir fornøyd med, og at dere koser dere veldig.... God sommer da!
la Flaca Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 (endret) delete Endret 7. juli 2006 av la Flaca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå