Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Toåringen min har begynt å si morsomme ting...

Når vi skal noe sted, må vi alltid si hadet til en rekke ting. Da pleier hun å herme etter meg. Da vi skulle i barnehagen i dag, sa vi hadet til stolen, til tv-en, bordet osv. Siden det er ganske lummert har vi en vifte stående på stua, som vi måtte si hadet til.

Jeg: Hadet, vifte

Toåringen: Hadet, fitte :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi skal noe sted, må vi alltid si hadet til en rekke ting. Da pleier hun å herme etter meg. Da vi skulle i barnehagen i dag, sa vi hadet til stolen, til tv-en, bordet osv. Siden det er ganske lummert har vi en vifte stående på stua, som vi måtte si hadet til.

Toåringen: Hadet, fitte  :ler:

:ler:

Litt som når lillesøsteren min satt på fanget til bestemor og sang "ride ride ronke.." :overrasket::ler:

Gjest marthepia
Skrevet

:ler: Gleder meg til den tiden :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg må bare fortelle hva min nevø sa til meg en gang vi dro i svømmehallen bare jeg og han. Da var han tre år. Jeg er ikke så veldig stor og har forholdsvis små pupper, hvertfall mindre enn moren hans (som er ganske fyldig). Etter at vi har badet og lekt og dusjet og drev og tørket oss så spør han; "Hvorfor har du så små pupper tante? Mamma har mye større". Hvorpå jeg svarer at vi er alle forskjellige, både høyde, bredde og også pupper. Da legger han hånda trøstende på skuldra mi og sier "Dine blir sikkert større de og"...

Jeg måtte streve for å holde latteren tilbake, og ei dame som satt i nærheten måtte kvele latteren i håndkleet sitt.

Gjest Gjest
Skrevet

Min på 2 1/2 sa her en dag til to jenter vi møtte på gata "Hei dere griseruller!"

:ler: Litt pinlig..

Skrevet

En ny Towelie i anmarsj....? :ler:

Skrevet (endret)

Her begynner det også å komme gullkorn.

Her om dagen var vi på Ultra hvor det var en flodhest (sånn karusell) som Ole (snart 2,5 år) fikk sitte på og dette snakket han om dagen etter.

Jeg kilte han på magen og sa:

-Du er min lille flodhest, du!

Ole:

-Nei, jeg ikke flodhest!

Pause mens han tenkte seg om, så sa han bestemt:

-PAPPA er flodhest!

He-he, også min kjære mann som er så flink til å trene om dagen, da :ler:

Endret av juni
Gjest Gjest
Skrevet

:legrine:

:legrine::legrine::legrine::legrine::legrine::legrine::legrine:

Skrevet

:ler:

Datteren min kom med en bra kommentar hin dagen. Hun er 4,5 år.

Var på tur med foreldrene mine og det begynte å regne helt forferdelig. Min far pekte på et hus og spurte henne om de skulle kjøpe huset så de slapp å bli så våte.. Min datter tenkte lenge før hun svarte: "desverre morfar men jeg har ingen penger på meg idag" :ler:

Gjest fluesmekker
Skrevet

Unger altså.. Fikk spørsmål av en fire år gammel jente i barnehagen i går om "kjæresten din har stor tissefant?" :overrasket: Hvor får de sånt fra da?

Gjest Gjest
Skrevet

Min 2 1/2 åring sa etter han fant en sofapute på gulvet " hvem har lagt den der? er det pappa?, jeg blir gal av pappa han hører ikke, jøssenam."

Gjest Gjest
Skrevet

Våres jente har fortalt i barnehagen at :

PAPPAN MIN DLIKK BLENNVIN OG BLI LALING I HODET :ler:

Skrevet

vi har de de kaller for en blandet familie med dine min (våre barn kommer) dette gjelder jo også med besteforeldre. så sa jeg til våre tre barn at om en liten stund så skal vi dra å spise middag hos bestemoren til de to største så sier mi pia på 3,5 år til fire åringen. at " siden du har lånt min bestemor så kan æ låne din" hehe. ingen prolem er for stort :sjarmor:

Skrevet

du snakker om gullkorn hehe. jeg sitter her med min syke lille datter på fangetr å venter på at legen skal ringe. hun har hjertefeil å har hatt høy feber i flere dager nå. så jeg stryker henne over håret å sier jeg er glad i henne å at mamma er redd for deg lille venn.

så kommer det fra henne i feber tåka. men jeg er jo ikke skummel mamma

hva sier man

Gjest Gjest
Skrevet

Min lille gutt kalte løvetann for tigertann her en dag :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en lillesøster på fem år. Hun har fem større søsken, og det er ikke alltid så lett å skjønne at hun deler mamma med to, og pappa med tre. Men hun har etterhvert skjønt det, trodde jeg.

Helt til hun en dag var ekstra snill og god mot meg:

"Det er bra at du får lov til å låne mammaen min, siden du ikke har noen egen"..

Hæhæ! Tydeligvis ikke skjønt det alikevel :)

Skrevet

Lillejenten etter at jeg hadde skrytt litt av henne fordi hun var flink å rydde av bordet:

"Ble du så stolt nå at du nesten ble helt KVALM, mamma!?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...