Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kindy
Skrevet

var idag, gikk fra platinablond med enorm ettervekst og hadde gledet meg masse for å få ordna det ville bli mer natulig mørk, og naturlig ble jeg! tyggis håret mitt er nå musegrått å kjedelig å klippa mye kortere så ser ut som jeg er 10 å ikke 23, snufs... er ille.. hadde med bilder å alt..... av åssen jeg ville ha, kunne sikkert klaget men vet jeg hadde et vanskelig hår, men betalte så mye tør ikke tenke på pris engang.. VIL IKKE TENKE MER PÅ DET I DET HELE TATT.. snuuuuufs.. må bare klage litt....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

dra tilbake til frisøren straks og klag! er det en seriøs salong så hjelper de deg så godt de kan.

jeg skulle engang farge mitt lyse hår en mer brun tone og endte opp med en blass kjedelig farge og en klipp som falt fullstendig sammen når jeg skulle vaske det dagen etter. jeg ringte frisøren min og hun ba meg komme med en gang. hun ville ikke for noe i verden at jeg skulle være misfornøyd så hun brukte 2 timer på å fikse det og det ble så bra!!! dette er kanskje 4 år siden og jeg har enda samme frisøren.

jeg oppfordrer deg igjen - dra tilbake og forklar hvorfor du er misfornøyd!! så får du ordnet opp i dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...