Mia72 Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Har kjøpt en kurv herlige norske jordbær i dag som jeg tenkte jeg skulle hjem og kose meg med. Tenkte jeg skulle overraske sambo siden vi skal ut i middag senere i kveld starter vi hjemme med desserten først. Hva drikker man til en kurv med jordbær nå i sommervarmen? Er ikke så glad i champagne så en rose vin eller noe hvitt ville vært supert å få forslag til!
Gjest Elfrida Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Portvin f.eks. En litt god en, altså ikke Fiin Gammel.
Ciara Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 Rosévin: Quinta da Giesta (tror jeg den heter). Veldig god. Hvitvin: Cuvée la Mer Jeg har ikke så god peiling på vin, dette er bare viner jeg er glad i selv.
Gjest piaf Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 I en tråd om vin her for litt siden kom vinkelner med et tips om Saracco Moscati d'Asti til jordbær. Har ikke forsøkt selv foreløpig, men det skal jeg. Du kan lese en anmeldelse av vinen her.
afr0dite Skrevet 7. juli 2006 #5 Skrevet 7. juli 2006 Foreslår en god chablis! Jeg eeeeelsker chablis!
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #6 Skrevet 9. juli 2006 Den mest fantastiske vinen å ha til jordbær er en hvit, perlende vin som heter Saracco. Den er bare helt FANTASTISK og det går uante mengder av den i løpet av en sommer
Impala Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 I en tråd om vin her for litt siden kom vinkelner med et tips om Saracco Moscati d'Asti til jordbær. Har ikke forsøkt selv foreløpig, men det skal jeg. ← Den drakk jeg til jordbær forrige helg. Den var bare heeeelt perfekt. Anbefales virkelig
Mia72 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 13. juli 2006 OK Saracco skal bli - på hotellrommet i morgen med jordbær... Da bør han bli fornøyd! Takk for mange gode svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå