Susan Sto Helit Skrevet 7. juli 2006 #1 Del Skrevet 7. juli 2006 Ja, har magene deres begynt å synes så mye at folk ser det? Min er definitivt der om kvelden, men stort sett usynlig om morgenen. Men det kommer også litt an på klærne. Synes selv magen er veldig synlig i skjørt eller bukser jeg kan trekke over magen, mens om jeg har dem midt på, eller under, så synes det ikke. Har valgt å unngå å se gravid ut ennå, og kommer vel til å forsøke på det så lenge som mulig. (Det er hyggelig med kommentarer fra de vi har fortalt det til, men kommentarene fra alle og enhver, de vil jeg vente litt med.) Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. juli 2006 #2 Del Skrevet 7. juli 2006 Jep. Idag er jeg 20+1, her er bilde (ps! fargene er litt hvite og rød.. ikke som virkeligheten ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 7. juli 2006 #3 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg har fått kjempemage! Er 18 uker på vei, og hadde vel mage så stor som nå ved 28 uker i første svangerskap. Nå er det jo vanlig at man får fortere mage om man har vært gravid før, så jeg regner med at veksten ikke fortsetter i samme tempo. Men, jeg må innrømme at jeg sterkt har tenkt tanken på tvillinger inntil jeg var på UL tidligere denne uken, og fikk bekreftet at det kun var en hybelboer hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 14. juli 2006 #4 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Hei hei Lenge siden jeg har vært i klubb-forumet! Jeg er 23+6 idag, bildet er tatt på 22+5 Endret 14. juli 2006 av Seterjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. juli 2006 #5 Del Skrevet 14. juli 2006 Kjempefin mage!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 14. juli 2006 #6 Del Skrevet 14. juli 2006 Takk takk! Føler meg litt klumpete men... Blir vel vant etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente19 Skrevet 23. juli 2006 #7 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg er 18 uker nå... Synes ganske bra ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå