Imax Skrevet 23. desember 2002 #1 Skrevet 23. desember 2002 Titter litt innom salgssidene her på K-guiden, ikke fordi jeg trenger kjole (for det har jeg allerede!), men for å se litt på buketter, tilbehør (og ok - jeg får innrømme det, for å drømme litt når jeg er på jobb og alle andre på ferie...). Så oppdager jeg at det er flere som legger ut kjoler for salg UTEN BILDE! Jeg kan ikke skjønne at de får solgt noe som helst jeg. I utgangspunktet så er det mer "risky" å kjøpe kjole man bare har sett på bilde og ikke prøvd, men å kjøpe en som man ikke en gang har SETT bilde av?!?!? Skjønner ikke dette. Kanskje folk kan sende bilde i etterkant, men det er da dårlig markedsføring å ikke ha et "teaser"-bilde? Jeg klikker meg jo glatt over de som ikke har bilde...
tuva77 Skrevet 2. januar 2003 #2 Skrevet 2. januar 2003 Hei Det skjønner ikke jeg heller, fanger ingen interesse hos meg ihvertfall når ikke bildet er med. Helt enig med deg, det er utrolig hvis dem får en eneste henvendelse syns jeg. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå