Gå til innhold

Bordplassering

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs Lilja
Skrevet

Er det noen som kan hjelpe med linker til maler på bordplassering. Sånn som man fyller inn og printer ut. Brukte det da jeg giftet meg, så vet den finnes, men linken har jeg slettet :forvirret:

Lurer på om det var en svensk side...

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs Lilja
Skrevet

Jepp, var den jeg mente :) Tusen takk! :)

Gjest Gjest
Skrevet

bare hyggelig!!

Sitter med bordplassering til bryllupet vårt nå. Tror vi har funnet en meget god løsning!

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Blander dere eldre med unge i bordplasseringen, eller "samler dere opp" slik at de unge sitter ett sted og de eldre ett annet?

Gjest Gjest
Skrevet

I vårt bryllup blir det litt blanding. De aller minste barna sitter selvsagt sammen med sine foreldre. Så er det ganske mange gjester på vår alder, søsken, kusiner, fettere og venner. Så er det de på foreldrene våre sin alder = tanter og onkler, og så er min mormor og morfar eldst. De sitter sammen med tante og onkel siden de begynner å bli litt gamle og kan trenge litt støtte til å komme seg på do og sånn er det fint at de sitter sammen med noen de er trygge sammen med.

Vi skal ha et T-bord i midten av salen / hallen med oss, barna våre og våre foreldre øverst, så forlovere, søsken, søskenbarn, toastmaster, mormor og morfar og tanter og onkler nedover. På bord langs veggene skal venner sitte og noen søskenbarn.

Ergo, litt blanding på "hovedbordet", men lik blanding ved de mindre borda.

Gjest Gjest
Skrevet

"lik blanding"???

det jeg mente var at alderen på de som skal sitte på disse mindre bordene er veldig lik :)

Gjest Gjest_silly_*
Skrevet

jøss, så bra at det finnes sånne, men skjønte ikke helt hvordan det fungerte...

Men det er vel bare å sette seg inn i..

Tusen takk for tipset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...