Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #1 Del Skrevet 7. juli 2006 hei lurte på om rockering er bra trening og eventuelt hvorfor? overhørte noen damer som snakket om at de hadde skaffet seg en rockering, og jeg ble interessert i å vite mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 7. juli 2006 #2 Del Skrevet 7. juli 2006 Hehe, prøvde rockering for en liten stund siden. Og det med helt annet resultat enn i mine glansdager på slutten av 80-tallet. Det var ganske vanskelig! Men vil tro at man trener mage hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia72 Skrevet 7. juli 2006 #3 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg kjøpte en super rockering via Grete Rode. Den kan også legges sammen så den er super å bruke selv på reise. Trodde det var enkelt for vi gjorde jo sånn hver dag når vi var småpiker, men den gang ei... Brukte to mnd på å finne svingen men da satt den! Med ringen trener du mage og noe rygg, du stabiliserer jo hele underlivet og det er super trening. Om du klarer 10 minutter foran tv'en garanterer jeg deg at du faktisk er veldig svett! Du får flotte magemuskler av det så løp og kjøp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå