kallirhoe Skrevet 7. juli 2006 #1 Skrevet 7. juli 2006 Hei og god fredag!!! Jeg har platinablondt kort krøllete hår (har en ting for Marilyn Monroe ) Problemet er bare at håret fort ser blast gulaktig og nærmest skittent ut. Så vidt jeg har skjønt kan en sjampo med lilla pigmenter fikse dette. Siden jeg er på et lite budsjett tenkte jeg på define sine produkter for blondt hår, noen som har prøvd dem og vil dele sine erfaringer??
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 de skryter av loreal sin serie også.kjøp på lookfantastic.billig
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 gå for kms sin heller.color vitality blonde. den er best i test!!
Saeria Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Define sin var helt forferdelig på meg som er blond. Ikke funka den og håret ble tungt og veldig fort fett. Anbefales ikke!
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Jeg er veldig fornøyd med den blå shampoen til Tony& guy, ellers har jeg hørt at mange er fornøyd med loreal sin silver shampo.
Gjest diorgirly Skrevet 9. juli 2006 #6 Skrevet 9. juli 2006 Jeg brukte disse tidligere og synes de fungerte helt greit for å fjerne gulskjær i håret, men bortsett fra det gjorde den bare grusomme ting mot håret mitt. Det ble tørt og føltes ekkelt ut
Wonders Skrevet 10. juli 2006 #7 Skrevet 10. juli 2006 glem billig schampooer, du blir sittende igjen med heste-hår om du ikke tar vare på det. Husk at du har behandlet hår...Og det er sommer slik at det blir utsatt for mye. Legg penger i det så du i hvert fall slepper å se ut som en lassis etterhvert!
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #8 Skrevet 10. juli 2006 Jeg bruker en silver shampo kjøpt hos frisør. Har godt bort i fra billigshampoer etter jeg begynte å bleke det. Men mange sier lilla shampo fra define er bra, funker ikke for meg! Du har mye igjen for en litt dyrere vare, de er drøye i bruk, ikke mye som trengs å bruke.
kallirhoe Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 13. juli 2006 Tusen takk for svar alle sammen, dere har overbevist meg, har fått lønn og skal rett til frisøren :bukke:
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #10 Skrevet 13. juli 2006 Bra du dropper define! Gjør håret fryktelig fort fett og livløst.
Gjest Lanyah Skrevet 13. juli 2006 #11 Skrevet 13. juli 2006 :enig_anim: Jah, det er bra! Dess mer behandlet hår du har, dess mer skikkelige produkter må du ha!
mari Skrevet 13. juli 2006 #12 Skrevet 13. juli 2006 Define blond har funket veldig bra på meg, men så er jeg "naturlig blond"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå