Gå til innhold

Hvilken babycall skal vi velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forsøkt å søke litt her i forumet uten å bli så veldig mye mere klok...

Hvilken babycall anbefaler dere?

Har sett på SCD489 fra Philips men den er jo ganske så dyr... Er den god er ikke prisen noe problem, men det finnes jo andre.

Har også sett på testen i Nettavisen / Foreldre&Barn men jeg ble jammen ikke klokere...

Råd noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har denne:

http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/te...ticle625411.ece

Kjempefornøyd. Den er nå to år gammel, den brukes hjemme (soverom i ulike etasjer) i vogna, i båten, i hytta etc. Den har lang rekkevidde, vi kan fint gå til naboen.

Enig i vurderingen med at den slår inn på bakgrunnsstøy, spesielt plagsom når det regner og den er i vogna. Men vi har ikke hatt noen problemer med den, batteriene funker fremdeles godt etter to år, og selv om jeg brakk antenna på senderen her for noen uker siden, virker den kjempebra (dog litt kortere rekkevidde :forvirret: )

Ville kjøpt en maken om den jeg har gikk i stykker.

Skrevet

Topcom

Denne har vi....

(kjøpte den for en stund siden, så vår er ikke trådløs.... :sur: så mye for å være tidlig ute )

Skrevet

http://www.novababy.com/html/_norsk/produkt_001.html

denne er kjempe god!!

Før jeg fikk barn syntes jeg babycall med kamera var noe tull, men det er faktisk veldig kjekt. Når tuppa sovnet i bilen kunne vi følge med på når hun våknet uten å måtte fly ut for å skjekke hvert 3 min..

Nå som jenta vår er 1,5 sover hun litt på dagen, og når hun våkner sitter hun gjerne å leker litt for seg selv i sengen sammen med bamsene sine før hun sier ifra om at hun er våken. Siden jeg ser henne på kamera får jeg bedre oversikt over hvor lenge hun sover.

Anbefalles masse!

Skrevet

PhilipsSCD487

Denne har vi!

Har oppladbare batterier i begge enhetene! Og den fungerer helt utmerket! Kjempe fornøyd, og prisen er ca tusen.

Skrevet

har en sånn babynova sak å har vært sinnsykt fornøyd med den. den har lang rekkevidde, tar ikke inn andre babycall eller mobilen og den er oppladbar med laaang ladekabel så den kan lade og brukes samtidig

kjempefornøyd :babysmokk:

Skrevet
http://www.novababy.com/html/_norsk/produkt_001.html

denne er kjempe god!!

Før jeg fikk barn syntes jeg babycall med kamera var noe tull, men det er faktisk veldig kjekt. Når tuppa sovnet i bilen kunne vi følge med på når hun våknet uten å måtte fly ut for å skjekke hvert 3 min..

Nå som jenta vår er 1,5 sover hun litt på dagen, og når hun våkner sitter hun gjerne å leker litt for seg selv i sengen sammen med bamsene sine før hun sier ifra om at hun er våken. Siden jeg ser henne på kamera får jeg bedre oversikt over hvor lenge hun sover.

Anbefalles masse!

Hva koster denne?

Skrevet
Hva koster denne?

Vi har den også og er kjempe fornøyd vi og.. vi betalte 2000!

Skrevet
PhilipsSCD487

Denne har vi!

Har oppladbare batterier i begge enhetene! Og den fungerer helt utmerket! Kjempe fornøyd, og prisen er ca tusen.

Har ett vennepar som har gått for denne, men den oppdaterte versjonen som kom ut rett etter testen i forldre & barn den heter Philips SCDx487.

Og de er kjempe fornøyde :)

Lykke til :)

Skrevet

Kjøpte Philips SCDx487 på Clas Ohlson til 1000 kr, har såvidt testet den og den virker veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...