Gå til innhold

Musikk å elske til?

Anbefalte innlegg

Gjest Khalid Hagen
Skrevet

Et lite spørsmål i denne deilige juletid: Hva slags musikk liker dere å ha i bakgrunnen når dere elsker?

Ikke "Rudolf er rød på nesen" eller "Kimer i klokker" kanskje, men...hva?

Hos oss går det mest i Hot Chocolate eller Marvin Gaye, men har noen der ute bedre forslag tar vi imot med takk!

God jul til alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bolero av Ravel funker for meg, selv om det er et gammelt filmtriks!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har ikke musikk, men vi stønner i 3/4 takt!! :kul:

Janet Jackson duger til det meste, også julekn***ene!

Skrevet
Vi har ikke musikk' date=' men vi stønner i 3/4 takt!! :kul:quote']

:ler::ler::ler:

Skrevet
Vi har ikke musikk, men vi stønner i 3/4 takt!! :kul:

*slå seg selv i hodet* :o

Skrevet

Har noen vibs på Aerosmith, men elsklingen synes ikke no'særlig om det.

Bob Dylan er bra! Veldig bra!

Maiken

Skrevet

så lenge det ikke er 'lovesongs collection' eller 'power ballads' så funker igrunnen veldig mye! :ler:

Skrevet

må ærligt indrømme at jeg sætter ikke musik på phonen for at elske, men jaen michel chare kan vist ikke skrive navnet hans rigtig er dejligt musik eller mike oakfield ellers kunne jeg lige så godt høre AC/DC kommer jo lidt an på hvilke form for sex man har lyst på der og da

Skrevet

Setter dama på "Satisfaction" er det bare å rulle inn sn¸ret med en gang... :ler:

Gjest Waldemar
Skrevet

Musikk som akkompagnement kan ødelegge mye potensiell god sex, fordi en eller annen "fjortisjente" har fått det for seg at det liksom skal være noe bra.

Musikk skal nytes som musikk, og sex skal nytes som sex.

Gjest Waldemar
Skrevet

Ja, fjortisjente i noe overført betydning. Voksne erfarne kvinner vil neppe ødelegge sexen med musikk.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det skal du ikke si, Waldemar... Det skal du ikke si... Alt avhengig av man har behov for der og da. Og heelt individuelt! Noe fasitsvar på akkurat det tror jeg ikke det finnes.

Skrevet

Noe salsa, så er jeg i box :Hehe:

Men i selve akta så er det fint med bølgesus og gresshoppebrøl. Noen som vet om noen som gir ut sånne plater ?

Skrevet

EROS RAMAZOTTI! ...(el muligens en hvilken som helst italiener som synger 'hest mot havet'...) :lol:

Skrevet
Noe salsa, så er jeg i box  :Hehe:  

Men i selve akta så er det fint med bølgesus og gresshoppebrøl. Noen som vet om noen som gir ut sånne plater ?

:o Gresshoppebrøl??? :o :o

Skrevet

:roll: Jada, Lasse. Kom ikke på hva gresshopper sier jeg.

Kua sier MØ, grisen NØFF, men gresshoppa da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...