Gjest Gjest_Lydia_* Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Det har kommet en ny type is fra Henning-Olsen som heter Columbi-Egg. Er det noen som har sett den bli solgt noen sted. Den skal visstnok finnes på dagligvarebutikker, men jeg finner den ikke på rema og rimi...har så lyst på'n
Gjest Gus Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 Det har kommet en ny type is fra Henning-Olsen som heter Columbi-Egg. Er det noen som har sett den bli solgt noen sted. Den skal visstnok finnes på dagligvarebutikker, men jeg finner den ikke på rema og rimi...har så lyst på'n ← Har ikke smakt den, men har sett den på Kiwi og på en MIX-kiosk.
Gjest LilSweetie Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 Den er kjempegod! Tykt sjokoladetrekk utenpå, vaniljeis inni og nøttesjokolade innerst. Men har bare sett den ett sted! Og har sett etter den mange steder... Hvorfor??
Gjest Gjest_Lydia_* Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 For å stikke innom Kiwi da. Hvor er det du kjøpte den LilSweetie?
cbc Skrevet 7. juli 2006 #7 Skrevet 7. juli 2006 Jeg spurte en kamerat som jobber i hennig Olsen Is, og han sa (for noen uker siden) at det er problemer med maskinen som skal lage denne isen. Det er visst en helt ny oppfinnelse- sak som de sliter litt med. De fikk for lenge siden ut en test-produksjon av isen, men har ikke fått den ut i salg (da jeg snakket med ham, kanskje det er slik ennå?).
Gjest LilSweetie Skrevet 8. juli 2006 #9 Skrevet 8. juli 2006 For å stikke innom Kiwi da. Hvor er det du kjøpte den LilSweetie? ← På Shell. Må dra dit igjen for å se om de har igjen en til!
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #10 Skrevet 9. juli 2006 Det har kommet en ny type is fra Henning-Olsen som heter Columbi-Egg. Er det noen som har sett den bli solgt noen sted. Den skal visstnok finnes på dagligvarebutikker, men jeg finner den ikke på rema og rimi...har så lyst på'n ← HENNIG-Olsen, ikke HenniNg. Bare måtte informere om det. Er så mange som tror det heter Henning.
Midnattsol Skrevet 9. juli 2006 #11 Skrevet 9. juli 2006 (endret) Skulle akkurat til å si at det heter Hennig-Olsen, ikke Henning. Forøvrig fant jeg den på Shell Select. Endret 9. juli 2006 av Midnattsol
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #12 Skrevet 9. juli 2006 Få noen til å fikse den maskinen da! ← Ikke sant?
Gjest Lea Skrevet 24. juli 2006 #14 Skrevet 24. juli 2006 Nå har i alle fall min lokale Esso-stasjon fått Columbi-egg. Jeg kjøpte to stykker, bare for sikkerhets skyld. Dessverre er jeg litt skuffet Hasselnøttkjernen var liten og lå klistret til pinnen. Trekket var tykt og godt, men isen smakte litt trist synes jeg. Dessuten var den liten og emballsjen var noe lureri. Den ser jo ganske stor og fin ut, men slik var det ikke.
Gjest Gjest_Lydia_* Skrevet 24. juli 2006 #15 Skrevet 24. juli 2006 Jeg finner den fortsatt ikke... men kanksje det er like greit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå