Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 På the Osbournes ser jeg at det er ei dame med lyst hår som driver og vandrer rundt. Ser ut som om hun bor der eller noe, for hun var der sammen med dem i jula også, men jeg har aldri helt greid å plukke opp hvem hun er for noen. Noen som kan opplyse meg litt?
MiniMjau Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 sikkert noe slags assistent eller noe? Det er hun med australsk aksent du mener?
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 De har 3 barn, men hun ene vil ikke være så mye i fokus. Kanskje det er henne?
Angelfairy Skrevet 13. juli 2006 #6 Skrevet 13. juli 2006 hu med det lyse håret er "barnepiken" til jack og kanskje Kelly .. husker ikke helt.. men søsteren som ikke vil være i fokus, bor vel ikke hos dem, og hun har mørkt blondt hår. og langt.... og ligner på Sharon...
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #7 Skrevet 13. juli 2006 hu med det lyse håret er "barnepiken" til jack og kanskje Kelly .. husker ikke helt.. men søsteren som ikke vil være i fokus, bor vel ikke hos dem, og hun har mørkt blondt hår. og langt.... og ligner på Sharon... ← Noen som har link til et bilde av henne? Hadde vært morsomt å se hvordan hun ser ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå