Ma. Skrevet 23. desember 2002 #1 Del Skrevet 23. desember 2002 Begynte å blø i går, vært på sykehus i dag og fått beskjed om at jeg har hatt en spontanabort. :cry: Var 6 uker på vei, det er ikke langt, men dette er så jævlig at jeg ikke får satt ord på det... Det er noe med tanken på at jeg ikke leger er gravid, det som var på vei til å bli, er ikke mer. Og det er tungt. Måtte bare få det ut...... God jul alle sammen! Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 23. desember 2002 #2 Del Skrevet 23. desember 2002 Dette var trist, Maria. Selv om jeg ikke kjenner deg, fikk jeg bare lyst til å gi deg en god klem! Det er lov å sørge over det barnet du aldri får! Etterhvert håper jeg likevel at du blir snart gravid igjen og får oppleve den gleden det er å bli mor. Ønsker deg en fin jul, til tross for at den nok ikke blir helt som du hadde tenkt. Gode klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 23. desember 2002 #3 Del Skrevet 23. desember 2002 Huff da, dette var en trist beskjed Blir litt rart og skulle ønske deg god jul nå siden du nettopp har opplevd det du har, men jeg håper dere tar godt vare på hverandre og for all del snakk ut om det som har skjedd. Stoooooor god klem fra Thea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleopatra Skrevet 23. desember 2002 #4 Del Skrevet 23. desember 2002 Kjære Maria! Håper på denne måten å formidle en god klem til deg. Jeg blir skikkelig lei meg når jeg hører sånt, det er jo vår alles store skrekk. Jeg håper at du er inni i et fint forhold med din partner og at dere får snakket ordentlig ut om dette. Bare bruk oss her inne så mye du vil du! Tenker på deg. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ma. Skrevet 23. desember 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 23. desember 2002 Takk for alle varme klemmer og tanker. Det går litt bedre nå, men er forferdelig lei meg. Har fått vondt og blør en del. Det er ikke moro. Har allikevel verdens beste mann som sørger sammen med meg, som passer på meg, og som bere ER der. Det er godt oppi alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. desember 2002 #6 Del Skrevet 23. desember 2002 Vær takknemmelig for at du har en mann som vet å støtte & trøste deg. Det er nok av korttenkte idioter som enten direkte eller indirekte legger skylden på kvinnen og kommer mer endeløse "hva om du ikke hadde......" teorier. Spontanaborter er slettes ikke uvanlig, det var ikke din skyld og du er ikke alene om dette. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2002 #7 Del Skrevet 23. desember 2002 Huff, det var ikke noe morsomt. Vil gi deg en ordentlig trøstekos, og håper det ordner seg for deg igjen snart. Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 24. desember 2002 #8 Del Skrevet 24. desember 2002 uff så trist.... Håper at dere har det bra... uff har ikke ord.... *God Trøste Klem og håper at det hjelper litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 26. desember 2002 #9 Del Skrevet 26. desember 2002 Huff dette var trist å høre .. :cry: jeg håper dere tar godt vare på hverandre i tiden som kommer og at du kommer deg opp i gjen med nytt pågangsmot ettervært. ønsker deg alt godt. trøsteklem til deg fra sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå