Mokka Skrevet 6. juli 2006 #1 Del Skrevet 6. juli 2006 Skal da grunnfag i kriminologi og et emne som heter "samfunn, fengsel og fanger" på universitetet. Tror det skal blir spennende. Noen som har tatt disse emnene? Vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2006 #2 Del Skrevet 6. juli 2006 Hvis jeg ikke tar helt feil, så er det emnet helt nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_xstar_* Skrevet 7. juli 2006 #3 Del Skrevet 7. juli 2006 Oi, kommer du inn der? Var høye poengsummer det var snakk om gitt. Har søkt jeg også, men kommer nok ikke inn, og flytter heller ikke til Oslo med det første. Men det virker kjempespennende! Er nok nokså nytt ja, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokka Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 7. juli 2006 Sier du det? Var det vanskelig å komme inn på kriminologi? Jeg har ikke noe spesiel høy poengsum, men tar egentlig pedagogikk. Så jeg bare søkte på disse emnene og fikk plass.. Flaks for meg Tror det blir spennende, håper ikke det blir alt for vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokka Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 7. juli 2006 Oi, kommer du inn der? Var høye poengsummer det var snakk om gitt. Har søkt jeg også, men kommer nok ikke inn, og flytter heller ikke til Oslo med det første. Men det virker kjempespennende! Er nok nokså nytt ja, tror jeg. ← Forresten så søkte vel du på tre årig studium i krim. Jeg tar grunnfag i krim som går over et semenster. Sikkert derfor jeg kom inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå