Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det har vært mange spørsmål om dere brukere har vært forumtroll. Noen sier ja og andre sier nei. Hvor mange av dere har startet tråder anonymt uten å være trollete?

Videoannonse
Annonse
Gjest utlogga nå
Skrevet

Jeg har startet mange tråder med et gjestenavn ;)

Gjest Miloine
Skrevet

Jeg har startet utrolig mange tråder med gjestenavn og mange av dem har blitt besvart med mange sider ;) (de fleste er her på snikk snakk)

å joda, det tror jeg nok moderatorne vet at jeg har gjort hvis de gidder å se etter :)

Nå lurer vel mange på hvorfor jeg ikke har brukt brukernavnet når jeg har gjort det, da sier jeg bare at det vet jeg ikke hvorfor!

(kommer vel snart en gjest å sier:"fordi du er så feig det" ) typisk :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Du må ikke avsløre for mye av deg selv nå.

Gjest Gjesta
Skrevet

Bruker bare et av sidenickene (støtteprofilene) mine hvis jeg lurer på noe pinlig.

Gjest Miloine
Skrevet
Du må ikke avsløre for mye av deg selv nå.

Dette er nok ingen hemmelighet skjønner du? Hadde det hvert det, hadde jeg jo ikke sagt det ;) Spørsmålet kom og jeg svarte ærlig! :)

Gjest villbær
Skrevet

Jeg er egentlig en bruker :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Bøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøh!

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er et forumtroll forresten? Kan noen utdype?

Gjest Miloine
Skrevet
Hva er et forumtroll forresten? Kan noen utdype?

Se signaturen min, den er skrevet av et forumtroll! :ler:

Hvis det eks. er et gjesteinnlegg der de skriver til en bruker ekle og negative ting om den brukeren - bare for å gjøre det, da er du trollete.

En gjest eller en bruker som logger seg ut og skriver som gjest for å slenge med kjeften til en bruker - er et forumtroll!

Hvis jeg skriver eks: Katten min er borte :tristbla:

....og et "forumtroll" skriver tilbake at: "katta di er sikkert blitt skjært opp i småbiter før den ble torturert med sennep syre i ræva, klipt av ører og fått øynene stikki ut" da er du ett troll!

Eller hvis noen skriver: "jeg er så lei meg fordi typen min var utro"

Kommer det et forumstroll(gjest) å skriver: Du er sikkert så støgg at det er f.... ikke rart at han stakk av med en mer snerten berte enn deg ditt stygge nek" og videre "det er sikkert ikke første gangen h*n har vært det" =forumstroll

Som oftest en vanlig gjest eller en utlogget bruker!

Dersom det er det siste er det mest sannsynelig at vedkommende ikke liker den personen, eller rett og slett liker å tråkke på andre!

Gjest Gjest
Skrevet

Ok Du skriver spørsmålet selv , og svarer etterpå meg brukernavn!!! Smart . Så får du anledning til å skrive flere negative ting om gjester. Fører til masssse oppmerksomhet.

Gjest Hilde79
Skrevet
Ok  Du skriver spørsmålet selv , og svarer etterpå meg brukernavn!!!  Smart . Så får du anledning til å  skrive flere negative ting om gjester.    Fører til masssse oppmerksomhet.

Ditt troll :tunge1:

Skrevet (endret)

Hei,ikke mobb troll da! Jeg er troll,men aldri et anonymt ett! :ler::ler:

Endret av Lilletrollet
Gjest Hilde79
Skrevet

Men sånne uanonyme troll er jo bare morsomme ;)

Gjest Miloine
Skrevet
Ok  Du skriver spørsmålet selv , og svarer etterpå meg brukernavn!!!  Smart . Så får du anledning til å  skrive flere negative ting om gjester.    Fører til masssse oppmerksomhet.

ja, sånn er det :roll: Du er så smart altså, hvordan fant du ut det a smarten?

Du er en skarping, det skal du ha :ironi:

Ja jøss, jeg startet denne tråden for å svare selv :ler: jeg gjorde det bare for å få oppmerksomhet, massssse oppmerksomhet :nissevink:

Gjest Gjest
Skrevet

Takker for svar! Det var opplysende :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...