Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Dere som har giftet dere ved ambassader i utlandet,hvorleis har dere gjort de med bukett? Skal vere helt enkelt bare oss to som reiser men en kvast må vi vell ha.Har dere tatt med eller fått ordet de på plassen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg ville tatt med en på reisen.. Det er jo best hvis de er så friske som mulig, og de faller vel en del på reisen, selv om du hadde holdt dem kjølig. Jeg ville ordnet det i det landet dere skal til.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg ville nok absolutt ikke vurdert å ta med brudebuketten, med mindre dere 1) skal ha plastikkblomster i buketten, eller 2) har kort flytur og skal gifte dere samme dag.

Som nevnt over bør buketten være så fersk som overhodet mulig. Blomster faller kjapt med hodet, spesielt hvis du skal putte de i bagasjen og ta de med på flytur

Sikkert også billigere å kjøpe de borte. Finn et fint bilde av en bukett du ønsker, og hør om noen kan lage en tilsvarende.

Hvor lang tid har du mellom dere ankommer og bryllupet? Og hvilket land skal du til?

Skrevet

Vi reiser torsdag og vielsen er fredag,nei er nok ikke så lurt å ta med nei.Tror jeg ringer hotellet å hører om de kan hjelpe oss med en blomsterbutikk i nærheten .De er i Danmark .

Skrevet

Nei, da må du ikke finne på å ta med bukett fra Norge!! Og i Danmark har de mye fint og er veldig flinke, så det hadde jeg ikke vært noe redd for. Men kanskje du skal, som du sier, kontakte hotellet, og få kontakt med en blomsterhandler. Sende et bilde ned og bestille, slikat du kan hente den før vielsen på fredagen. Hvis du bestiller dagen før eller PÅ dagen, vil jo utvalget bli begrenset, siden de da må bruke noe de allerede har i butikken. Du bør heller ikke gå ut i fra at de har kapasitet til det sånn helt uten videre. Det tar noen timer å lage bukettene!

Så: finn bilde, ring hotell og få nr til bra blomsterbutikk, ring blomsterbutikk, send bilde, bestill, hent på dagen!

Lykke til! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...