Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Min sønn abonnerer på Donald og har gjort det en stund. Men bladene hoper seg opp, og kaste dem kommer naturligvis ikke på tale. Tips til hvordan vi kan få til en fin oppbevariingsløsning?
Gjest Hedda Gabler Skrevet 6. juli 2006 #2 Skrevet 6. juli 2006 Du får kjøpt fine Donaldpermer (kikk i bladet!) der du kan sette inn bladene etterhvert. Ellers kan du jo kjøpe kasetter å sette dem i.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 6. juli 2006 #4 Skrevet 6. juli 2006 Ja, har du ikke sett sånne Donaldpermer? Du kan bestille dem via bladet, har i alle fall jeg gjort for omtrent hundreogåttito år siden.
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 Jeg kjøpte flere slike Donaldpermer, og de er en ypperlig måte å oppbevare bladene på. Minuset er at man må feste inn ett og ett blad. Noe som tar litt tid.
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2006 #6 Skrevet 6. juli 2006 kan man bestille på nett? tusen takk for tips, jenter!!
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2006 #8 Skrevet 6. juli 2006 tusen mill!! hvor mange blader er det plass til i en perm da?
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2006 #9 Skrevet 6. juli 2006 Rundt 20 blader - som skal festes både oppe og nede med en binderslignende sak
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #11 Skrevet 6. juli 2006 (Jeg oppbevarte mine Donaldblader i pappesker da jeg var lita. Det ble færre og færre blader for hver gang pus tisset i eskene... )
Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2006 #13 Skrevet 3. august 2006 Permene er i hus! Det er plass til max femten blader i hver perm, greit å vite hvis det er flere som skal bestille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå