Gå til innhold

ENDELIG ferdig med badet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi pusser opp en leilighet fra scratch, og endelig ser vi enden på slitet!

Må bare skryte litt av badet vårt, som til tross for at det bare er to og en halv kvadrat fungerer ganske godt.

Sånn var det etter at vi hadde pigget opp, og støpt to lag:

post-410-1152216940_thumb.jpg

Nå er det sånn:

post-410-1152216951_thumb.jpgpost-410-1152216960_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det så bra ut! Lyst og fint!

Skrevet

:bukke:

Akkurat hvordan det ser ut har jeg egentlig ikke brukt så mye tid på å vurdere etter at det ble tatt i bruk, jeg er bare strålende fornøyd med å ha dusj og do..! :ler:

Skrevet

Har man et bad på 25 kvm. og x antall hundretusen til rådighet, er det ikke så vanskelig å få plass til alt og få det fint. (Skønt jeg har sett mange som har mislykkes... :ler: ). 2,5 kvm. krever litt mer, men dere ser ut til å ha klart det!

Skrevet

Veldig fint!! Jeg skal selv pusse opp mitt bad på samme størrelsen... kan jeg spørre hvor dere kjøpte innredningen og hva dere betalte for den?

Skrevet

Vi kjøpte innredningen på oslo vvs på Alnabru. Tror vi betalte ca 12000 for dusj, do og servant/servantskap. Vi lette en god stund, fordi det viste seg å ikke være så enkelt å finne en firkantet "moderne" servant som var så liten. Til slutt fant vi den vi valgte, den er 50 cm bred og 37 cm dyp.

Mener fordelingen var omtrent slik:

Dusjkabinett: 5000

Do: 3000

Servant/servantskap: 4000

Vi hadde egentlig tenkt til å kjøpe speil fra samme leverandør som servantskapet, men da vi fikk vite at de tok 4500 for et helt enkelt speil (uten skap eller noe annet fiksfakserier), så stod vi over.. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Ja. fint ble det! Skjønner at det er deilig å være ferdig. Lurer på hvordan dere har festet dusjveggen til veggen, ble den limt på eller måtte dere bore i flisene og skru den fast?

Her ligger de nye dusjveggene på en seng!

Skrevet

Dusjveggene er skrudd fast til veggen, så det måtte bores i flisene ja.. De er kjempetunge, tror kanskje de er for tunge til at de kan limes? Vi fikk hjelp til å skru de fast, og han har også lagt silikon i kanten mot veggen.

Gjest gjest1
Skrevet

Grattis med nytt bad. Det ble kjempefint. :)

Skrevet

:klappe: for job well done!!! :-D

Ble kjempeflott! :enig:Har selv levd med det å ikke ha bad/dusj/do en stund mens man pusser opp over en periode. Man blir til slutt litt desperat etter å bli ferdig ja... )

Skrevet
Grattis med nytt bad. Det ble kjempefint. :)

*skrive under*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...