Gjest Gus Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Vi har blått Luso servise, men begynne å mangle noen deler pga mine klønetendenser Nå er det maaange år siden dette ble kjøpt, og der vi kjøpte det, selges det ikke lenger. Noen som vet hvor vi kan få tak i dette?
Pasha Skrevet 7. juli 2006 #2 Skrevet 7. juli 2006 Jeg hadde ring til levandøren å hørt jeg. Myklsestad heter de
Gjest Gus Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 Jeg hadde ring til levandøren å hørt jeg. Myklsestad heter de ← Jeg ante ikke hvem som var leverandør heller, jeg, så dette skal nok gjøre letingen lettere! Tusen takk, IdaH!
Gjest Smarties - ikke innlogget Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 Jeg har også blått Luso-servise Veldig fint, syns jeg. Jeg vet en del Jernia / Stensbak-butikker fører det. Vet ikke hvor du holder til, men jeg vet at de hadde det før i Stensbak-butikken i Torggata i Oslo. Lykke til med letingen!
topsy Skrevet 7. juli 2006 #5 Skrevet 7. juli 2006 Jeg har grønt Luso service, og jeg har kjøpt mitt på Bohus.
Pasha Skrevet 7. juli 2006 #6 Skrevet 7. juli 2006 Bare hygglig å være til hjelp. Vet at flere butikker har sluttet å selge det, men ring levandøren og prat med dem.. og enten så får du nok kjøpe direkte fra dem ellers så sender de det til en butikk i nærheten av deg
Gjest Gus Skrevet 7. juli 2006 #7 Skrevet 7. juli 2006 Jeg har nå sendt mail til leverandøren, så får jeg vente og se om jeg får noe svar. I mellomtida skal jeg skjekke ut Bohus (de har jeg ikke tenkt på) og Stensbak i Torggata. Takk for tips, folkens, dere er noen :engel: !
Pasha Skrevet 7. juli 2006 #9 Skrevet 7. juli 2006 ..så du finner frem mener jeg. litt vansklig å finne en butikk som ikke finnes lenger (navnet altså.. butikken er jo den samme)
Gjest Gus Skrevet 7. juli 2006 #10 Skrevet 7. juli 2006 ..så du finner frem mener jeg. litt vansklig å finne en butikk som ikke finnes lenger (navnet altså.. butikken er jo den samme) ← Det var bra du sa, for jeg trodde det var to ulike kjeder, jeg... Hadde nok lett bra da, tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå