Gå til innhold

Hårpynt som "skrus inn"

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt sånn hårpynt som liksom skal skrus inn i håret? Har sett på Glitter hvor de hadde den typen, men ikke med sånn pynt på som jeg vil ha. Tar gjerne imot adresser til nettsteder.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er meg over. :) Var plutselig ikke logget på lenger.

Gjest Gjest
Skrevet
Noen som vet hvor man får kjøpt sånn hårpynt som liksom skal skrus inn i håret? Har sett på Glitter hvor de hadde den typen, men ikke med sånn pynt på som jeg vil ha. Tar gjerne imot adresser til nettsteder.

:)

www.lilly.dk

Vet også at Eva Brud (brudesalong på Heimdal i Trondheim) har fin pynt som kan skrus inn. Nevner det i tilfelle du er fra området ;)

Skrevet (endret)

Tok meg en tur på ebay, og der var det en del. :) Så jeg har kjøpt disse -> Blomst, og Sommerfugl. :-D Vet ikke hvem av de jeg skal bruke, men får prøve meg fram og se hva jeg synes er finest.

Endret av Cupcake
Gjest gjesta
Skrevet
Tok meg en tur på ebay, og der var det en del. :) Så jeg har kjøpt disse -> Blomst, og Sommerfugl. :-D Vet ikke hvem av de jeg skal bruke, men får prøve meg fram og se hva jeg synes er finest.

De var kjempefine begge to. Hmm, kanskje jeg også har lyst på?

Skrevet
De var kjempefine begge to. Hmm, kanskje jeg også har lyst på?

Hehe. Ble ikke så dyrt engang. Jeg hadde ikke tid/tålmodighet til å by på dem (da hadde jeg kanskje fått dem enda billigere) så jeg valgte "Buy it Now" funksjonen. Det ble ca. 140,- inkludert porto. Synes uansett ikke det var så dyrt. Nå får jeg bare håpe at de kommer frem i god tid før 5. august. :):hoppe:

Gjest Gjest
Skrevet

Skru inn hårpynt :overrasket: Det der laget noen fæle bilder i hodet mitt altså...! Ik!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...