Gjest Qlio Skrevet 6. juli 2006 #1 Skrevet 6. juli 2006 Hvordan skal vi feire dagen på lørdag i området Oslo- Fredrikstad? Vi er helt blanke.... eller dvs vi vet at dette ikke er aktuellt: - Tusenfryd (for mye folk, for mye stress og for lite tid MED barna) - badestrand/ badeland (3 unger, alder 1,3 pg 9 år med totalt forskjellige behov og 2 foreldre) Help,please! Barna i fokus, men vi foreldre vil gjerne puste ved kveldstid.....
liv Skrevet 6. juli 2006 #3 Skrevet 6. juli 2006 hoppeloppeland? Eller hva de lekestedene heter. Eventuelt vannland et eller annet sted?
Gjest Qlio Skrevet 7. juli 2006 #4 Skrevet 7. juli 2006 hoppeloppeland? Eller hva de lekestedene heter. Eventuelt vannland et eller annet sted? ← Vi orker ikke slike store oppstillingsplasser av aktiviteter for barn. Da blir det at barna løper rundt, kaster seg fra attraksjon til attraksjon, de kan hvertfall ikke gjøre noe sammen. Tusenfryd, Hoppeloppeland og alle de andre stedene for barn med aktiviteter er der hele tiden, men nå har vi lyst til å finne på noe annet. Mulig vi bare tar en tur med båten til Hovedøya og har piknik. Jeg vil IKKE ha en unge som hyler etter fancy bursdager, så jeg merker egentlig at jeg er litt sånn strittende til hele tanken... men dette er ett godt kompromiss.
Gjest Qlio Skrevet 7. juli 2006 #5 Skrevet 7. juli 2006 Evelinas trampoline!! ← Med stedatter og svigers på slep? Tror ikke det, vennen min.... men du skal ikke se bort i fra at vi andre kommer en tur på søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå